Gå til innhold

TES: For mange gjenstander?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp startet å spille Oblivion og synes det er et fantastisk spill, men jeg har et lite problem. Jeg vet ikke hvordan jeg blir kvitt tingene jeg ikke trenger! Jeg får ikek gått videre før jeg blir kvitt noen av dem.

 

Jeg har prøvd alt mulig rart, men jeg skjønner ikek hvordan jeg skal gjøre det. Det står bare "You are over uncumbered" eller noe lignende.

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp startet å spille Oblivion og synes det er et fantastisk spill, men jeg har et lite problem. Jeg vet ikke hvordan jeg blir kvitt tingene jeg ikke trenger! Jeg får ikek gått videre før jeg blir kvitt noen av dem.

 

Jeg har prøvd alt mulig rart, men jeg skjønner ikek hvordan jeg skal gjøre det. Det står bare "You are over uncumbered" eller noe lignende.

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

På forhånd takk for svar!

6393223[/snapback]

Husker ikke hvordan man dropper ting uten å legge de i kister, men du kan iallfall legge fra deg tingene dine i kister, hvis du vet hvordan man gjør det?

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp startet å spille Oblivion og synes det er et fantastisk spill, men jeg har et lite problem. Jeg vet ikke hvordan jeg blir kvitt tingene jeg ikke trenger! Jeg får ikek gått videre før jeg blir kvitt noen av dem.

 

Jeg har prøvd alt mulig rart, men jeg skjønner ikek hvordan jeg skal gjøre det. Det står bare "You are over uncumbered" eller noe lignende.

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

På forhånd takk for svar!

6393223[/snapback]

 

 

man kan shift + venstre klikke de tingene man vil droppe ned, men man kan faktisk venstre klikke og dra ting fra inventoryen og ut av inventory..men da har man det man "slapp" i "drag mode" så man må riste eller trykke "z" for og slippe det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...