ZyNTaX_1337 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Lurte på om noen hvor det er mulig å få tak i freeware(men som ikke inneholder virus og annet grums) programmer til min Nokia N80. Gratis themes som ser bra ut er og å foretrekke. Kan også nevne at jeg kjempefornøyd med min N80, har ikke merket noe med at batteriet er dårlig, og da ahr jeg brukt WLAN og 3G endel. Har versjon 3.0617.0.6 <--er dette nyeste versjon?
mrbryanjames Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Lurte på om noen hvor det er mulig å få tak i freeware(men som ikke inneholder virus og annet grums) programmer til min Nokia N80.Gratis themes som ser bra ut er og å foretrekke. Kan også nevne at jeg kjempefornøyd med min N80, har ikke merket noe med at batteriet er dårlig, og da ahr jeg brukt WLAN og 3G endel. Har versjon 3.0617.0.6 <--er dette nyeste versjon? 6393066[/snapback] Har en hel haug med linker til s60 programmer, spill osv, men disse funker ikke på N80 pga N80 er 3rd edition. vi må nok vente litt til før det kommer massevis av stuff til denne nydelige mobilen. er storfornøyd med min også.
mrbryanjames Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Lurte på om noen hvor det er mulig å få tak i freeware(men som ikke inneholder virus og annet grums) programmer til min Nokia N80.Gratis themes som ser bra ut er og å foretrekke. Kan også nevne at jeg kjempefornøyd med min N80, har ikke merket noe med at batteriet er dårlig, og da ahr jeg brukt WLAN og 3G endel. Har versjon 3.0617.0.6 <--er dette nyeste versjon? 6393066[/snapback] Har en hel haug med linker til s60 programmer, spill osv, men disse funker ikke på N80 pga N80 er 3rd edition. vi må nok vente litt til før det kommer massevis av stuff til denne nydelige mobilen. er storfornøyd med min også. jeg har samme firmware versjon som deg og skal tru at det er den nyeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå