sinnadyr Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har sett vlc rar-loader eller lignende for macintosh, et program som gjør at man kan spille av rar-pakkede filmer i VLC slik at man ikke behøver å pakke de ut først. Vet noen av et slikt program til windows? Googla litt men fant ingenting :\ Takker masse for eventuell hjelp jeg kan få ¤sinnadyr
trygveaa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Du trenger ikke noe plugin. VLC greier det helt fint. Den greide til og med å spille av en image fil pakket og delt opp i flere rar filer.
quakie Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Du trenger ikke noe plugin. VLC greier det helt fint. Den greide til og med å spille av en image fil pakket og delt opp i flere rar filer. 6392849[/snapback] Hmm. Det viste jeg ikke, men da vet jeg det .
cErfik Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Du trenger ikke noe plugin. VLC greier det helt fint. Den greide til og med å spille av en image fil pakket og delt opp i flere rar filer. 6392849[/snapback] Hvordan fungerer dette da? må du legge til en og en fil?
trygveaa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det gikk ikke helt på samme måte som hvis jeg hadde spilt av image filen, fordi det var flere rar-filer. Det gikk ikke ann å bruke menyer, den bare spilte den videoen som var i den delen av imaget. Jeg trykket spill av mappe og åpnet mappen med rar-filene.
cErfik Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det gikk ikke helt på samme måte som hvis jeg hadde spilt av image filen, fordi det var flere rar-filer. Det gikk ikke ann å bruke menyer, den bare spilte den videoen som var i den delen av imaget. Jeg trykket spill av mappe og åpnet mappen med rar-filene. 6393138[/snapback] Prøvde dette nå nettopp og fikk det ikke til og fungere, den bare hoppet igjennom alle .rar filene uten å spille av noe som helts... Ja ja er ikke store krisen og pakke dem ut
sinnadyr Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Det gikk ikke helt på samme måte som hvis jeg hadde spilt av image filen, fordi det var flere rar-filer. Det gikk ikke ann å bruke menyer, den bare spilte den videoen som var i den delen av imaget. Jeg trykket spill av mappe og åpnet mappen med rar-filene. 6393138[/snapback] Prøvde dette nå nettopp og fikk det ikke til og fungere, den bare hoppet igjennom alle .rar filene uten å spille av noe som helts... Ja ja er ikke store krisen og pakke dem ut 6393675[/snapback] Njesh, trengte ikke å pakke ut jeg Valgte bare mappen filene ligger i og VLC spiller av imaget, menyen på dvd'en funker fjell og jeg slipper å pakke ut for å ta opp unødvendig plass på pc'n. Kjekt når man trenger rar-filene til... ting
wil Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg synes personlig at det blir mer system om man pakker ut alle .01,02 osv filene. Da blir det jo en .avi eller et annet videoformat av det anyway, hvis det er film det er snakk om så klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå