Gå til innhold

overføre filer mellom to pcer


Anbefalte innlegg

hei har akkurat kjøpt meg en macbook pro laptop, og tenkte jeg skulle overføre diverse ting fra stasjonære pcen min, hvordan gjør jeg dette raskest.. vet jeg kan brenne litt cder og dvd, men hypp på å kunne gjøre dette uten å brenne til senere når jeg kun har småting å flytte over og..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før i tiden (win98)brukte jeg noe som ble kalt en usb link de fungerte kjappt og greit - vet ikke om det finnes lengre. Det går an å flytte filer mellom pc'er via nettverk i xp - men jeg syns det går for treigt(i hvert fall med trådløst). Nå bruker jeg stort sett alltid bare usbminne - stapper usbminnet inn i porten det tar noen sekunder og så kommer usb minnet opp i explorer som en egen harddisk så kopierer jeg filene over på den - trekker den ut og setter den inn i den maskina jeg vil ha filene på det tar kort tid, er enkelt og effektivt

Lenke til kommentar
Før i tiden (win98)brukte jeg noe som ble kalt en usb link de fungerte kjappt og greit - vet ikke om det finnes lengre. Det går an å flytte filer mellom pc'er via nettverk i xp - men jeg syns det går for treigt(i hvert fall med trådløst). Nå bruker jeg stort sett alltid bare usbminne - stapper usbminnet inn i porten det tar noen sekunder og så kommer usb minnet opp i explorer som en egen harddisk så kopierer jeg filene over på den - trekker den ut og setter den inn i den maskina jeg vil ha filene på det tar kort tid, er enkelt og effektivt

6392477[/snapback]

 

 

har ikke usb minne nå.. har en ipod som jeg tenke jeg skulle bruke, men siden den er formatert får mac, måtte jeg formatere den får å kunne bruke den får pc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...