jogrba Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hei, Jeg bruker et skjema i html og skal prøve å sende parametere fra det skjemaet til en annen side. Jeg ønsker å sende til f.eks. "index.jsp?side=test&tall=10", men med koden under blir dataene i skjemaet kun sendt til "index.jsp?tall=10" <form name="vare" action="index.jsp?side=test"> tall: <input type="text" name="tall" size="4"> <input type="submit" value="Send"> </form> Jeg vet at dette problemet kan løses med bruk av JavaScript, men jeg ønsker å løse det uten. Så er det noen som vet hvordan jeg kan få sendt parameterene til riktig destinasjon?
mikk- Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 <form name="vare" action="index.jsp?side=test" method="get"> tall: <input type="text" name="tall" size="4"> <!-- eventuelt <input type="hidden" name="side" value="test"> --> <input type="submit" value="Send"> </form>
Gjest Slettet+142 Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 (endret) du kan alltids prøve dette <form name="vare" action="index.jsp" method="GET"> <input type="hidden" name="side" value="test"> tall: <input type="text" name="tall" size="4"> <input type="submit" value="Send"> </form> Endret 28. juni 2006 av Slettet+142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå