Gå til innhold

midi filer til gta3 introen og battlefield theme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen må vel konvertere dem til MIDI først da..de er jo i MP3-format i spillene du nevner.

Han skal sikkert slenge dem på ei hjemmeside.

MIDI-sanger på hjemmesider er det ondeste påfunnet noensinne. Det lyser ondskap og amatørmessig design ut av ALLE hjemmesider jeg har sett med midi-musikk.

Ofte kan man ikke slå av svineriet heller, noen har i det minste vett nok til å legge en "turn off" knapp på sida si.

Skrevet

Gta-theme er jo utrolig kul! Jeg kunne gjerne gjort den om til MIDI når mitt nye system (midi-system) kommer på plass. Da kan jeg krydre det hele med soft instruments!

[skryt]Har lært piano-delen på gehør :grin: [/skryt].

Skrevet

Quote:

Den 2002-10-16 21:03, skrev Bitex:

Noen må vel konvertere dem til MIDI først da..de er jo i MP3-format i spillene du nevner.

Han skal sikkert slenge dem på ei hjemmeside.

MIDI-sanger på hjemmesider er det ondeste påfunnet noensinne. Det lyser ondskap og amatørmessig design ut av ALLE hjemmesider jeg har sett med midi-musikk.

Ofte kan man ikke slå av svineriet heller, noen har i det minste vett nok til å legge en "turn off" knapp på sida si.

helt enig, hater når jeg hører på mp3 og blir avbrutt av en irriterendes midi.

Skrevet

Bitex : DoD brukte faktisk en Robert Miles sang på hp'en dems, ikke særlig amatørmessig det nei, men forørvig enig i det du sier, man burde innført kontroll med hvem som lagde sider med midi filer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...