janfredrik Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hei. Jeg har et problem på servern min, når jeg skriver rcon_password <mitt passord> som er riktig så funker det bra. Men når jeg skal utføre kommandoer som rcon sv_restart 1 så blir jeg med en gang jeg skriver det "Added to banned list" Noen som har vært borti det før?
xD^^ Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hvilken leverandør er det? Beserved, Gameserver? Har du sendt en mail til dem, og forklart problemet? Hvis det er noen som vet svaret er det nok dem.
Arne_F Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Petter, hadde ikke du det samme problemet en stund? Mener at jeg måtte gjøre et eller annet på serveren din, pga. du ble bare bannet da du prøvde å logge deg inn.
xD^^ Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jo - det stemmer nok det. Men jeg husker ikke hva jeg gjorde med det.
Jooakim Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Grunnen til at dette skjer er at folk ikke skal prøve å finne ut rcon-passordet på en server. Så hvis man tar feil rcon en eller to ganger (husker ikke), så blir man IP-bannet. Det du da gjør, er å få en kompis til å fjerne ban - rcon_password <passord> ---> http://www.whatismyip.com --> rcon removeip <ip-adresse> Så får du han til å bytte map. Hvis ikke dette funker, så kontakt de som har serveren.
janfredrik Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Hmm, rart. Nå funker det for meg, uten at jeg har gjort noen verdens ting. Men nå er det sånn at Mats-Andre ikke får brukt rcon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå