Fruktkake Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har et par cder som jeg har lyst å rippe i høykvalitet. Dermed vil jeg rippe dem til flac, har dere et program til å anbefale til dette? Kriterier er at den gjerne skal finne navnet på cd/artist/navnlåt etc automatisk.
the_fire Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har et par cder som jeg har lyst å rippe i høykvalitet. Dermed vil jeg rippe dem til flac, har dere et program til å anbefale til dette? Kriterier er at den gjerne skal finne navnet på cd/artist/navnlåt etc automatisk. 6387419[/snapback] MediaMonkey vil gjøre jobben. Eller JetAudio.
wil Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hei. Du har også et program som heter EasyCD-DA Extractor. Det er et kjempe bra program til å rippe cd plater. Brukte programmet seinest i går kveld, og cd`ene man ripper blir kjempe bra. Riktnok rippa jeg cd`en til Mp3 jeg da. Men programmet har også mulighet til å rippe cd`ene til .flac. Sånne program koster som regel penger. Det gjelder også EasyCD-DA Extractor. Går alltids an å laste ned prøveversjoner av programmene for å prøve. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå