Gå til innhold

Spill til Nintendo DS!


Tristar

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Nintendo DS(den gamle) med spillene Sonic Rush, Mario Kart DS og Super Mario DS.

 

Nå er det imidlertid sommerferie og jeg kunne tenkt meg et eller to nye spill å kose meg med (mellom VM-kampene og Tour de France selvsagt :D).

 

Har hittil vudert på Mario&Luigi:Partners in Time, New Super Mario Bros og Metroid Prime: Hunters. Kan noen hjelpe meg med å velge hvilke av disse spillene jeg skal kjøpe, eventuelt komme med andre gode anbefalinger?

 

Takker på forhånd for alle de fantastiske begrunnelsene jeg vet dere kommer til å gi meg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har en Nintendo DS(den gamle) med spillene Sonic Rush, Mario Kart DS og Super Mario DS.

 

Nå er det imidlertid sommerferie og jeg kunne tenkt meg et eller to nye spill å kose meg med (mellom VM-kampene og Tour de France selvsagt :D).

 

Har hittil vudert på Mario&Luigi:Partners in Time, New Super Mario Bros og Metroid Prime: Hunters. Kan noen hjelpe meg med å velge hvilke av disse spillene jeg skal kjøpe, eventuelt komme med andre gode anbefalinger?

 

Takker på forhånd for alle de fantastiske begrunnelsene jeg vet dere kommer til å gi meg. :thumbup:

6386310[/snapback]

 

Hei, jeg er en relativt fersk eier av DS Lite, og eier kun Mario Kart DS og Metroid Prime Hunters. Metroid-spillet er vanvittig bra; du blir fort vant til å styre siktet med stylusen, og spillet både flyter bra og ser flott ut! Singleplayer er morsomt, men ganske repetivt (særlig bossene). Multiplayer er helt sjef!

 

Off-topic: Noen som kan anbefale en billig og bra nettbutikk i utlandet som leverer spill noenlunde kjapt?

Lenke til kommentar

Kan vel anbefale trauma center, tetris ds, metroid, meteos, new super mario bros, mario kart på det varmeste.

Nå har det blitt veldig mange gode spill etterhvert, så å rangere de blir litt vanskelig, men om du kjøper nye mariospillet samt kanskje metroid og tetris eller trauma center, så blir du nok fornøyd =)

Lenke til kommentar

New Super Mario Bros bør vel være et sikkert kjøp, spesielt hvis du har sansen for de tidligere Mario-spillene. Personlig liker jeg bedre SMB3 og Super Mario World, men NSMB er likevel et herlig spill som byr på mye spillglede. Kanskje litt i letteste laget, men hvis man skal finne alle hemmelige veier og samle alle stjernemynter, så gir det grei spilletid og byr også på litt utfordringer til tider.

 

Ellers kan det være verdt å sjekke ut Kirby: Power Paintbrush, Castlevania: Dawn of Sorrow, Phoenix Wright: Ace Attorney og Advance Wars: Dual Strike.

Selv ville jeg nok gått for New Super Mario Bros.

 

Til deg som er på jakt etter en billig og bra nettbutikk i utlandet. Kanadiske VideoGamesPlus er alt du trenger. De har bra priser og fantastiske leveringstider. Har aldri opplevd at det har tatt mer enn 5 dager på det verste fra jeg har bestilt, til spillet har vært i postkassen. De markerer også pakken med en lav verdi, slik at du slipper å betale toll når det kommer til landet, uansett hva spillet koster.

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en relativt fersk eier av DS Lite, og eier kun Mario Kart DS og Metroid Prime Hunters. Metroid-spillet er vanvittig bra; du blir fort vant til å styre siktet med stylusen, og spillet både flyter bra og ser flott ut! Singleplayer er morsomt, men ganske repetivt (særlig bossene). Multiplayer er helt sjef!

 

Off-topic: Noen som kan anbefale en billig og bra nettbutikk i utlandet som leverer spill noenlunde kjapt?

6387487[/snapback]

Hvorfor bruke stylusen når du kan bruke tommestrappen som lar deg styre spillet som med mus og tastatur? Stylusen er jo bare halvparten så bra å styre med spør du meg. Men spillet i og for seg er jo bra.

 

Skaff deg som sagt tidligere, Mario Kart DS, New Mario Bros (lansering fredag) og i tillegg Meteos som er et glimdrende pusslespill. Underholdning for mange timer der. Spiller det ennå, selv om jeg har hatt det i snart 1 år.

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en relativt fersk eier av DS Lite, og eier kun Mario Kart DS og Metroid Prime Hunters. Metroid-spillet er vanvittig bra; du blir fort vant til å styre siktet med stylusen, og spillet både flyter bra og ser flott ut! Singleplayer er morsomt, men ganske repetivt (særlig bossene). Multiplayer er helt sjef!

 

Off-topic: Noen som kan anbefale en billig og bra nettbutikk i utlandet som leverer spill noenlunde kjapt?

6387487[/snapback]

Hvorfor bruke stylusen når du kan bruke tommestrappen som lar deg styre spillet som med mus og tastatur? Stylusen er jo bare halvparten så bra å styre med spør du meg. Men spillet i og for seg er jo bra.

 

Skaff deg som sagt tidligere, Mario Kart DS, New Mario Bros (lansering fredag) og i tillegg Meteos som er et glimdrende pusslespill. Underholdning for mange timer der. Spiller det ennå, selv om jeg har hatt det i snart 1 år.

6389127[/snapback]

 

 

 

det er ikke tommelstrapp på Lite.

Lenke til kommentar

Most Wanted er vel kjent for å være legendarisk dårlig på DS, NFS Underground 2 er mye bedre, og selv det er ikke veldig imponerende. Jeg tror ikke FIFA Street 2 er spesielt godt heller.

 

Angående strapp/rem, så følger det med selve remmen på DS Lite, men den lille plastbiten som du kunne spenne på tommelen er tatt bort, da denne delen av DS-designet ikke fikk noen særlig støtte i spillene.

Lenke til kommentar
Angående strapp/rem, så følger det med selve remmen på DS Lite, men den lille plastbiten som du kunne spenne på tommelen er tatt bort, da denne delen av DS-designet ikke fikk noen særlig støtte i spillene.

6389544[/snapback]

Hva!?! Dummeste jeg har hørt. Man trenger vel ikke støtte den annet enn det de gjør med stylusen. Merkelige greier. Hvordan kan de kaste vekk noe som øker spillbarheten til spillene?

 

Får skaffe meg en ny hvit om jeg finner det jeg da, dette var veldig skuffende.

Lenke til kommentar
Kva med Fifa street 2 eller Need for speed Most wanted?

6389461[/snapback]

Fifa Street 2 fikk 3,9 av gamespot tror ikke det er noe å satse på.

Har lest at minispillene i New Super Mario Bros er stort sett de samme som i Super Mario DS, er dette riktig?

Lenke til kommentar

jeg kjøpte DS Lite dagen det kom ut med Castlevania: Dawn Of Sorrow, jævlig kult spill! om du liker å samle ting å få 100%

så kjøpte jeg Advance Wars: Dual Strike igår. jeg liker ikke strategi spill men jeg liker dette! det var jævlig rått, og vist du har noen kompiser som har DS så er det jo multiplayer også^^ (litt fattig med bere en cartridge da)

Endret av Firvulag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...