Gå til innhold

Hvor kan jeg bruke Telenors rabattbevis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan man vell bare kaste 300kroners kuppongen hvis det er så dumt.

 

Fra www.commit.no

 

Bruk av Telenor Verdikupong

 

Man kan for øyeblikket dessverre ikke benytte telenors verdikuponger på commit.no.

 

Muligens Commit kommer med denne løsningen senere, men en kuppong har bare en gyldighet på 2MND da, så må nok evt bli hos en TNM butikk.

Lenke til kommentar
snubbel: Tullprat!

 

Mobiltelefoner er på ingen måte noe særlig billigere på nettet enn det er i butikken, sjekk selv!

6382880[/snapback]

 

oysfaerg: Tullprat!

 

Mobiltelefoner kan være langt billigere i enkelte nettbutikker enn hos mange av Telenors forhandlere. Sjekk selv!

 

Disse "rabatt"-kupongene som Telenor sender ut til sine kunder er bare en måte å prøve å holde på kundene. Det fungerer jo helt klart, kundene benytter seg jo av det. Men om det er verdt å benytte f.eks. Fri120 framfor f.eks. One Call for et rabattkort som gir deg 300 kroner, når samme telefon koster 300 kroner mindre i en nettbutikk... nei, ta fram kalkulatoren.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Telehuset koster deg skjorta og litt til. Prøv nå iallefall å finne en butikk som gir deg litt valuta for pengene, vær så vennlig!

 

*EDIT* BUtikk, ikke nettbutikk

6383060[/snapback]

 

Vel, du sammenlignet Komplett, som absolutt ikke er billigst på nett, med Elkjøp, som har null-profitt-pris på den modellen du valgte.

 

Jeg tok ut Telehuset, som er en av Telenor sine største forhandlere og et naturlig valg for de fleste Telenor-kunder som har et verdipapir, og tok ut Amobil.no sin prisguide for å finne rimeligste nettpris.

 

Jeg gidder ikke kaste bort mer tid på denne tråden, de aller fleste vet at mange mobiltelefoner er billigere på nett enn hos de fleste forhandlere. De aller fleste forstår også at en verdikupong slik Telenor gir, ikke er veldedighet. De tjener for mye på deg som kunde, og rabatten du får er i praksis ikke stor da butikken du blir henvist til har høyere priser enn den billigste tilgjengelige på markedet.

 

I rest my case.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

best-buy.com har jeg kjøpt mobil med å sende dit "gavekortet", det gikk helt fint.

 

commit driter seg litt ut med det de sier der, de skal ta imot de gavekorta! (noe JEG ikke hadde godtatt!, altså de MÅTTE tatt mitt imot. :mad: )

 

du kan bruke gavekorte hvilken som helst butikk som har telenor abonnement mobiler.

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar

At Commit.no er tvunget til å ta imot gavekortet fra Telenor er bare tull og tøys da innløsning av kortet kun skal gjøres mot fremvisning av gyldig legitimasjon samt underskrift fra personen beviset ble utskrevet til!

 

At Commit eller andre for den slags skyld ikke har noen løsning for dette på plass er da fullt forståelig.

 

I tillegg løses det kun inn dersom det tilknyttede abb. bindes opp mot en 12mnd kontrakt, dersom dette allerede har blitt gjort kan det benyttes til kjøp av tilbehør.

 

Sammenligning av priser på telefoner uten. abb blir da litt uvesentlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...