Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm episode 2 av sesong 6 var grei den. Bare noe jeg lurer på

 

Hvem var han som sto i kassen på den besinstasjonen? han som drepte Quentin ? Var det han samme som ranet brooke sin butikk montro, eller var dette bare en tilfeldig fyr som stod der?

 

Og ranet på brooke sin butikk var det Moren til brooke som plannla det ranet for å få tak i de tegningene på det nye designet til brooke?

 

Håper at noen finner dan, eller at han klarer å rømme på ett vis, dont like to see him like that :p

 

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

uffda, serien er veldig kjedelig fortiden.

 

Så er det så teit/lame med den kidnappinga til Dan. Virker bare så urealistisk , og måten "nanny Carrie" holder på å forteller hva planen hennes er og hvordan hun skal ha jamie som sin egen sønn tydeligivs, prøver å erstatte hennes døde sønn. Er jo samme hver episode med dan jo, viser litt totur og han prøver å rømme men failer for andre gang. Hun er i nærheten hele tiden. Er jo så opplagt

uff er såvidt jeg orker å følge denne serien lenger, men jeg må nok det siden jeg var så stor fan av de fire første sesongene.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dagens Episode:

 

heh, _litt_ urealistisk :p

Men er hvertfall godt at nanny carrie er død nå , dan fikk knerkta henne til slutt :)

 

Og Nate som ble tilbudt å trene ett lag isdenfor å spille selv :/ wazup with that , syntes han skal spille selv om han kunne blitt en bra trener! Men man må jo tenke på helsa han også da, så det er kansje lurt å slippe taket på å spille med ball selv, og heller bare lære vekk ?

 

 

Og ang. Dan , vil de noen gang tilgi han for drapet på keith? Ingen liker han jo, i feel bad for him.

 

God episode men ble ganske urealistisk tho med nanny carrie som sprang rundt med øks og slikt :p

 

Lenke til kommentar

Lurer litt på hva de som står bak programmet tenker på. At det er mulig å ødlegge et vanligvis veldig godt program på denne måten det er skammelig. Eneste jeg liker er Dan, som rett og slett er den bad ass'en :p og kanskje den eneste grunnen til at jeg kommer til å se ferdig denne sesongen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...