Gjest Slettet+987123 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Heisann! Har akk satt inn en ny Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2, har 1 stk fra før, syns den virkra utrolig bra: ) Men dealen er den at den ikke komme opp på Min Datamaskin.: p Har prøvd å oppdatere drivere osv.. bytta s-ata plass, starta uten disken i, satt den i å starta.. finner den ikke.. annet enn på Device Man.. Har lagt ved et bilde av det som skjer.. Er det noen som vet? Kan hende det bare er en liten fille-ting, men ikke noe jeg kommer på nå: p Har ikke vært inne i BIOS å sjekke, siden PC`n "finner" disken..
Freeky2k Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Disken burde dukke opp i kontrollpanel/administrative verktøy/datamaskinbehandling/lagringsplass/diskbehandling (lokal). Kan du finne den der?
Gjest Slettet+987123 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Disken burde dukke opp i kontrollpanel/administrative verktøy/datamaskinbehandling/lagringsplass/diskbehandling (lokal).Kan du finne den der? 6379831[/snapback] Det jeg gjorde sist..: p Men tusen takk! ; )
Freeky2k Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Disken burde dukke opp i kontrollpanel/administrative verktøy/datamaskinbehandling/lagringsplass/diskbehandling (lokal).Kan du finne den der? 6379831[/snapback] Det jeg gjorde sist..: p Men tusen takk! ; ) 6379857[/snapback] Bra det løste seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå