Gå til innhold

Amobil.no: Feil på sidene?


Anbefalte innlegg

Har akkurat tatt i bruk Opera 9.0 og har kommet borti et merkelig problem. Av og til når jeg prøver å åpne Amobil blir internettforbindelsen stengt. Mailkonto og annet som er koblet til nett virker som normalt, men ingen sider kan åpnes, hverken i IExplerer eller Opera. Dette skjer kunn på www.amobil.no, og kunne en fullstendig boot av pc-en hjelper. Dette var aldri et problem med Opera 8.x, men jeg misstenker at det er ett eller annet script på amobil.no som gjør at det kræsjer.

Kan dere sjekke saken, og eventuelt rette feilen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Feilen er her fremdeles. Noen andre som har samme feil? I MSIE fungerer alt som det skal. Kan Amobil gi tilbakemelding på om de overhode har tenkt å rette feilen, eller om de bare "sløver" videre?

6452621[/snapback]

Kan også være det er en bug i Opera 9.0. Det er en tidlig utgave og null-versjonene av nye program har alltid en del feil som må ryddes unna.

Lenke til kommentar
Feilen er her fremdeles. Noen andre som har samme feil? I MSIE fungerer alt som det skal. Kan Amobil gi tilbakemelding på om de overhode har tenkt å rette feilen, eller om de bare "sløver" videre?

6452621[/snapback]

Kan også være det er en bug i Opera 9.0. Det er en tidlig utgave og null-versjonene av nye program har alltid en del feil som må ryddes unna.

6452735[/snapback]

Selvfølgelig kan det være en bug i Opera, men det skulle være fult mulig for Amobil å finne scriptet som henger Opera 9, og gjøre noe med det. Trodde jo at Amobil ville ha flest mulig lesere, og ikke ekskludere Operabrukerne.

Lenke til kommentar
Heisann

 

Beklager et sent svar.

 

I hvert fall: Hele redaksjonen her på Amobil bruker Opera 9, så problemet ligger nok mest sannsynlig på din side. :)

 

Har du forsøkt å reinstallere Opera?

6503603[/snapback]

 

Bedre sent enn aldri. Men det var akkurat det jeg misstenkte. Har selvfølgelig prøvd å instalere Opera flere ganger, uten hell.

 

Har nå vært i kontakt med flere Operabrukere som opplever akkurat det samme som jeg. Merkelig.

Endret av iopy
Lenke til kommentar

Veldig merkelig. Vi har testet Opera 9 både på PC og Mac nå, og klarer ikke å reprodusere problemet. Sannsynligvis er det en annen faktor av noe slag inne i bildet som streiker, kanskje operativsystemet ditt eller en innstilling du har gjort.

 

Om ikke reinstallasjon hjelper, ville jeg levert en bug-rapport til Opera og brukt en annen nettleser til å besøke Amobil i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Veldig merkelig. Vi har testet Opera 9 både på PC og Mac nå, og klarer ikke å reprodusere problemet. Sannsynligvis er det en annen faktor av noe slag inne i bildet som streiker, kanskje operativsystemet ditt eller en innstilling du har gjort.

 

Om ikke reinstallasjon hjelper, ville jeg levert en bug-rapport til Opera og brukt en annen nettleser til å besøke Amobil i mellomtiden.

6523644[/snapback]

 

Feilen med Opera er ikke konstant, og kommer man inn på hovedsiden kan man fritt surfe på alle undersidene uten at problemet oppstår. Har man først vært inne på forsiden, kan man gå inn og ut, uten at problemet oppstår.

Problemet er sporadisk, og det kan gå lang tid mellom hver gang det oppstår, men når det gjør det, er det kunn reboot av pc-en som fungerer. Mail og BitTorrent fungerer som normalt, men browsing på nettet blir utilgjengelig.

Skal sende bug-report til Opera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...