Gå til innhold

Jobbe som telefonselger?


Edstro

Anbefalte innlegg

Sommerferien er her å eg har veldig mye fritid. Eg har fast jobb i en data butikk da men kunne tenke meg å teste ut noe annet i sommerferien. Tror dere eg kan få jobbe som telefonselger? Vor bør eg spør? Det hadde vært kjekt å testet det.

Eg er under 18 år.

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har fast jobb i en data butikk å bor hjemme å går på skole. Her snakker man ikke om noe fast jobb. Den jobben eg har nå er kjempe grei å skal jobbe der i sommer men eg vil teste ut noe annet for å se hvordan det er.

 

Å det skal kun være en sommerjobb å er det noen som vet vor eg kan prøve meg? Er jo ikke så veldig gammel da.

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

Nå aner jeg ikke hvor du bor, men jeg har hvertfall jobbet hos Intermedia AS som selger kjøp-/salgsannonser for rubrikk.no. Til å begynne med går det ganske greit for seg, du får antageligvis solgt en del, men i lengden kan det som andre her sier bli ganske slitsomt med sure, misfornøyde og avvisende kunder. Noen steder gir de fast lønn, provisjon, bonus ++, mens der jeg jobbet fikk vi kun provisjon og eventuelt bonus for ant salg/verdi på annonsesalget etc. Dårlig betalt med andre ord.

 

Jeg foreslår at du sjekker på deltidsjobb.no og googler deg litt frem, så finner du sikkert et sted hvor de tar deg imot. Der jeg jobbet måtte man egentlig ha fylt 17 for å arbeide, men da jeg fikk jobb der var jeg kun 15 - altså null stress å få seg jobb på slike steder

 

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...