Gå til innhold

Morsomme ting å skyte på?

Propofol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må jeg nok skyte deg.. Trost har nok jakttidtidsramme fra 10.8 - 31.1, så med mindre du har jakttillatelse, jaktkort osv., må du nok finne noe annet å skyte på, hvis du følger reglene vel å merke. legg marke til at det kun er rødvingetrost, og gråtrost, som kan jaktes på.

Hilsen regelbevisst drapsmann(jeger)...

Skrevet

Please ikke skyt på fugler med luftgevær, det går sjeldent bra - for fuglen! :p

Hvis dere absolutt må kverke fugler og ikke har egnet våpen eller lisens kan dere få knerte noen høner med øks hos oss, de løper rundt uten hode etterpå - noen synes det er grassalt morsomt! :roll: :!:

Skrevet
Hvis det er skjærer du mener så er det ikke lov. Det er ikke lov å skyte noe levende med luftgevær. Kanskje bortsett fra padder, insekter og skadedyr som mus og rotter.

Skjærer er det lov å skyte..det vet jeg..

For en del år siden var jeg med å skyte mink med hagle..det var ganske gøy..Tror ikke det er lov lenger..Ikke helt sikker...

Selvsagt så kan du ikke bare skadeskyt skjærene du må ta livet av de..break neck

6386697[/snapback]

Men fortsatt innefor jaktsesong og med hagle!

• 1 måned senere...
Skrevet
Slettet innlegg som går på dyremishandling samt kommentarer rundt dette. Ikke kom med poster hvor skyting på dyr foreslås. Takk.

Snorre :)

6376692[/snapback]

er det ulovlig å foreslå kråker, da?

DET er skøy!

Skrevet
Please ikke skyt på fugler med luftgevær, det går sjeldent bra - for fuglen! :p

Hvis dere absolutt må kverke fugler og ikke har egnet våpen eller lisens kan dere få knerte noen høner med øks hos oss, de løper rundt uten hode etterpå - noen synes det er grassalt morsomt!  :roll:  :!:

6561232[/snapback]

Ååh! Kan jeg få prøve? :D

Skrevet (endret)

En stor melon! Vannmelon :D Innbiller meg at det kan være gøy :p Selv har jeg bare skutt på en boks en gang...

Edit: Og blink

Endret av Sluven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...