ovinn Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Heihei! Stefaren min har fått en laptop av skolen, til skolebruk, og han vil gjerne sitte trådløst (så slipper han alle ulydene av WoW til bruttern og masse kabler i huset..). Problemet er at verken jeg eller han eller noen andre her i huset har peiling på trådløst, hva som er bra og ikke, så trenger litt hjelp på den delen der Så såvidt på Denne, produktanmeldelser og slikt. Den virker ganske så grei, ell? De andre Linksys jeg har sett på er Denne og Denne. Har dere noen andre forslag? Burde ha minst 4p i tillegg til Trådløst! Helst ikke overskride 1k, øverste grense blir 1,5k^^ Takker for svar! Øyvind Forslag: Link WRT54GL Link WRT54GS Endret 5. august 2006 av DJ Ovin
holvik Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg ville gått for WRT54GL ,med denne kan du kjøre 3 parts firmware. Du kan finne en bedre pris ved å søke i prisguiden.
ovinn Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Jeg ville gått for WRT54GL ,med denne kan du kjøre 3 parts firmware.Du kan finne en bedre pris ved å søke i prisguiden. 6369561[/snapback] Hmm, sikkert ikke dum dem Takk for svar! Keep It Coming Øyvind
ovinn Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 Siden det ikke kom flere forslag her (fant igjen tråden i stad), så bumper jeg den, gidder ikke lage en ny tråd da det allerede fins en jeg har lagd fra før=) Det ser ut til at det blir Denne, hvis dere ikke kommer med andre forslag. Prisgrense: 7-800,- Øyvind *bump*
Neddo Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 (endret) Eg har ein Linksys WRT54GS (SpeedBooster) fungere veldig fint med meg, pluss det er veldig god rekkevide på den og kjøpte nettverkskort (Linksys Wireless-G PCI 54 Mbps 802.11g SpeedBooster, WPA/AES) og har 125 Mbps og veldig bra siganal, ruteren stå 2 eta unna Desuten mister du garantien viss du legge inn eit 3 parts firmware på ruteren Endret 6. august 2006 av Neddo
ovinn Skrevet 5. august 2006 Forfatter Skrevet 5. august 2006 (endret) Eneste var at du la inn feil link.. ^ Det er Laptop den skal brukes på, så avhenger litt av rekkevidden på den og da, men absolutt noe å vurdere Ser ut som om Linksys produktene faller godt i smak. Takker så meget! Btw.. hva er forskjellen på de to som er linket under "forslag"? Endret 5. august 2006 av DJ Ovin
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 WRT54GL er nok den beste routeren du får til 500.- Hvis ~10Mbit er nok trådløs hastighet kan du trygt velge den. Det er ikke nødvendig å endre firmware hvis den orginale fungerer godt nok. Det finnes forøvrig mye informasjon om WRT54GL og firmware på http://www.linksysinfo.org/portal/
ovinn Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 WRT54GL er nok den beste routeren du får til 500.-Hvis ~10Mbit er nok trådløs hastighet kan du trygt velge den. Det er ikke nødvendig å endre firmware hvis den orginale fungerer godt nok. Det finnes forøvrig mye informasjon om WRT54GL og firmware på http://www.linksysinfo.org/portal/ 6621281[/snapback] Hvis du tenker på de to GL og GS, er GL fortsatt best?
Neddo Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 (endret) Ops her er linken WRT54GS (PS: Ikkje bruk USB Stick/adapter som nettverkskort e dårlig ) Berre velg ein linksys sikker bra begge 2 Endret 6. august 2006 av Neddo
IndR Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hvis du vil ha en litt dyrere enn, så er denne ihvertfall til å anbefale mener jeg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320456
ovinn Skrevet 6. august 2006 Forfatter Skrevet 6. august 2006 Hvis du vil ha en litt dyrere enn, så er denne ihvertfall til å anbefale mener jeg:http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320456 6621606[/snapback] Tviler sterkt på at muttern vil legge inn 700 mer enn det vi fikk igjen for den gamle til ny, når en til 7-800 funker utmerket. Den skal stå nede og vil bare gå gjennom en etasje uansett, ikkeno stress for de andre routerene å fikse det tenker jeg Men da tipper jeg valget faller på WRT54GS da, hvis dere ikke har mere å si Takk for hjelpen Øyvind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå