Gå til innhold

Trenger en god DVD-butikk


Anbefalte innlegg

Begynner å få en lang liste i previous orders på Play.com nå.

 

Jeg har ikke noe annet enn skryt å komme med om Play.com. Kundeservicen er den beste jeg har opplevd på årevis (inkludert et par tilfeller jeg hadde problemer, det er nettopp da man ser hvor god kundeservicen er, og den var lysende bra hos Play).

 

Jeg har heller aldri hatt noen som helst form for problem ved bruk av Visa kort de stedene jeg har kjøpt filmer fra utlandet (bl.a. Play.com og DVDbox office).

 

Kjøpte forresten Bladerunner editors edition fra DVDbox office her om dagen. Prisen ble bare nkr. 128,- levert hjem.

 

Så fikk jeg tips om et spill jeg vil kjøpe som er litt gammelt. Play.com selger jo spill, og de hadde det knallbillig :smile:

 

Det lønner seg absolutt å handle slike steder fremfor å betale blodpris i Norske butikker. Stadig fler "ser lyset", særlig når butikker som Play.com har en kombinasjon av lave priser, gratis frakt og topp kundeservice (min erfaring i både problem og bare informasjon tilfeller).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale http://www.dvdsoon.com på det varmeste.

 

Har bestilt tre filmer der, hvorav to er preorders. Den filmen som ikke var preorder ville det ta 4 dager før de hadde på lager da jeg bestilte, men en uke etter at jeg la inn bestillingen, lå den i postkassen min.

 

Den kostet bare 130 eller noe inkludert porto. Og det var en helt ny film som koster 200 (minst) i Norge uten porto.

 

Spesialversjonen av Lord of the Rings (4 DVD'er) kostet meg 200 kroner inkludert porto. Får den i november. Boksen med Back to the Future også rundt 200 inkl. porto.

 

De sender alle varer som "gift" og med verdi på 12 canadiske dollar. Ca. 60 kroner. Og det samme hvor stor vareverdien er og hvor mange DVD du bestiller samtidig. Så du slipper alt tull med moms og 180 kroner i gebyr til posten for å kreve inn moms.

 

De har en kalkulator som regner om priser til f.eks norsk valuta, og de trekker beløpet når du bestiller slik at valutasvinginger ikke gir deg ett sjokk hvis de hadde trukket beløpet senere når kursen ikke var så god.

 

Er fornøyd med de så langt... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...