hawkland Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 hallais.. starta med et 2 divisjons lag (innstranden) kunne tenkt meg noen sjulte talenter.. har dere noen navn til meg?
MadAxe Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 jeg fant en bra spiller en gang.. tror han het ronaldinho han spiller vistnok på barcelona som er et spansk lag, og på landslaget til brasil
hawkland Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 jeg fant en bra spiller en gang.. tror han het ronaldinhohan spiller vistnok på barcelona som er et spansk lag, og på landslaget til brasil 6378237[/snapback] WTF... er han dyr? alrdi hørt om han! satser på tipset fra deg nå!
mESA Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Freddy Adu? Det av og til kommer det opp en gutt fra Milan (18 år) som heter Maradona. Men dunno, kanskje det var slumptreff 1 gang. Aldri sett han flere ganger. Teknisk og rask, ok avslutter. Men må nok oppi et par nullsiffer før du får tak i han. Hvis han finnes da:p Edit: Men er du 2.divisjons norsk lag? De har ikke sjangs å få tak i noen spillere som er akseptable... Du må nok bare ta på søkemotoren, ta vekk folk som du ALDRI får tak i, så velger du hvor dyr han skal være Endret 25. juni 2006 av MeSa
F.torres Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 hmmm.. ronaldinho fant jeg i en klubb i 4 divisjon i england:P og så fant jeg han dere robinho i 2 divisjon i norge de er gode:P:P ga bare 530 tusen får de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå