Mr. ve Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Har lasta ned updateservice fra sonyericsson.no (opptil flere ganger), følgt innstruksjonene, men ingenting skjer?! Står at jeg skal ta ut sim, sette i batteri, holde nede C-knappen og plugge i usb. Det eneste som skjer, er at telefonen slår seg på igjen, og jeg får beskjed om å sette inn sim. What to do?
Xpi Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Høres ut som du ikke har innstallert USB Flash drivere på pc-en din. Du finner noen linker til dem her.
Mr. ve Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Takker! Har lasta dem ned nå, men hvor skal jeg legge dem? Var ikke noen install-fil.
Xpi Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Når du kjører update service klienten fra SE og plugger inn kabelen, får du opp slik melding med ny maskinvare funnet i Windows etc ? Jeg fikk i hvert fall opp denne boksen, så trykket jeg bare på at den skulle finne usb flash filene. Hvis du har problemer med dette, prøv å slette alt du har av Sony Ericsson software på pc-en din, restart maskinen din, og installer update servicen på nytt. Se om du får opp en slik boks med ny maskinvare funnet nå. EDIT: Egentlig skal det ikke være nødvendig å hente ned disse usb flash filene i tillegg til update klienten, da disse følger med. hentet fra SE: "3. Hvis du bruker DCU-60 USB-kabel vil installering av USB-flashdriveren starte automatisk når du kjører programmet. 4. Veiviseren Ny maskinvare funnet starter. Følg instruksjonene for å installere USB-flashdriveren." Endret 24. juni 2006 av Xpi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå