Gå til innhold

Mage talents i patch 1.11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Lurte bare på noe... :hmm:

hva for talents er det best å ha nå etter patch 1.11 ?

Jeg var full firemage med noe arce for å få evocation...men nå avhenger den jo ikke av talents lenger.

De fleste jeg har snakket med sier nå at Arcane suger..og at for PvE er det best me 30 fire 21 frost ?

men lol jeg vet ikke helt hva jeg skal droppe poengene på da hehe

sorry er litt noob selv om jeg er level 60 :ermm:

takker og bukker for all hjelp :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jo driver å ser litt på den kalkulatoren...hmm men jeg er ikke så lit til å trixe å mixe blir ikke helt fornøyd lixom

kom visst frem til:

10 Arcane:

clear casting og improved arc. missiles

10 Fire:

Improved Fireball og Ignite

31 Frost :

Improved Frostbolt

Elemental Precision

Ice Shards

Frostbite

Improved Frost Nova

Perma Frost

Piercing Ice

Cold Snap

Improved Blizzard

Arctic Reach

Frost Channeling

Shatter

Ice Block

Improved Cone of Cold

Winter's Chill

Ice Barrier

hvordan er det da? eller er det bare dritten? lol uvandt dette as særlig når jeg bare var fire :hmm:

Endret av Smallest
Skrevet

Spilt mage så lite, at jeg har nesten ikke peiling på endgame. Den lille erfaringen er fra andre.

Og etter en sånn revamp er det mye som må vurderes. Veit ikke om du skal sette opp noe du liker, prøve det, og respecce igjen?

Skrevet

Jo kan jo det og...koster mye spenn etterhvert da :p

men ta gjerne kontakt om du skulle falle over noe du synes er rått for en PvE mage

:w00t:

Skrevet

Vill påstå at frost er bedre for aoe og CC, du kan også oppnå finfin damage som frost mage. Du får ikke like mye burst damage som fire mange, men i pve er jo det en fin ting, så du ikke over-aggroer og dreper deg selv og de nærmeste rundt deg.

Er selv ikke mage, men vet med god erfaring fra mitt community at det er en frost-mage som topper damagemeters i MC og BWL.

Skrevet (endret)

på min lvl 34 mage, har jeg specca fullt Fire for øyeblikket. Jeg selv liker å være Fire specca og har ingen problemer med det heller. Men såklart hvis du sla i MC/BWL osv så bør du jo såklart være Frost specca, men der har jeg ikke peiling :p

Etter det jeg har hørt så skal Frost være best AOE speccet. når det kommer til høy damage så er vel det Fire vil jeg annta

Endret av Luchy
Skrevet

Du kan jo selvfølgelig være fire der også, men har dårlige erfaringer med mager som pyroblast POM'er mobs alt for tidlig, og over-aggroer..

Skrevet

Bruker denne builden nå etter patchen, MoE (Master of Elements) funker helt greit, er ikke store tingen å skryte av men gir meg mana istede for Clearcast.

Vurdere å bytte til denne for mer dps når jeg bruker scorch. Så ikke store nytten i MoE heller, har jo mana gems.

Og alle druids har jo Innervate nå så :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...