Smallest Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Heisann Lurte bare på noe... hva for talents er det best å ha nå etter patch 1.11 ? Jeg var full firemage med noe arce for å få evocation...men nå avhenger den jo ikke av talents lenger. De fleste jeg har snakket med sier nå at Arcane suger..og at for PvE er det best me 30 fire 21 frost ? men lol jeg vet ikke helt hva jeg skal droppe poengene på da hehe sorry er litt noob selv om jeg er level 60 takker og bukker for all hjelp
Killerquo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Talentkalkulator er fint. Prøv å eksperimenter med den. Skal sette meg ned med den selv, nå.
Smallest Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 (endret) jo driver å ser litt på den kalkulatoren...hmm men jeg er ikke så lit til å trixe å mixe blir ikke helt fornøyd lixom kom visst frem til: 10 Arcane: clear casting og improved arc. missiles 10 Fire: Improved Fireball og Ignite 31 Frost : Improved Frostbolt Elemental Precision Ice Shards Frostbite Improved Frost Nova Perma Frost Piercing Ice Cold Snap Improved Blizzard Arctic Reach Frost Channeling Shatter Ice Block Improved Cone of Cold Winter's Chill Ice Barrier hvordan er det da? eller er det bare dritten? lol uvandt dette as særlig når jeg bare var fire Endret 22. juni 2006 av Smallest
Smallest Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Viktig å si om du er PvE eller PvP... 6360936[/snapback] Det blir PvE :!:
Killerquo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Synd master of elements er så langt ned i fire-treet. Det var en bra skill.
Smallest Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 jau må si meg enig der....kom Du frem til noe?
Killerquo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Spilt mage så lite, at jeg har nesten ikke peiling på endgame. Den lille erfaringen er fra andre. Og etter en sånn revamp er det mye som må vurderes. Veit ikke om du skal sette opp noe du liker, prøve det, og respecce igjen?
Smallest Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Jo kan jo det og...koster mye spenn etterhvert da men ta gjerne kontakt om du skulle falle over noe du synes er rått for en PvE mage
Thel Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Vill påstå at frost er bedre for aoe og CC, du kan også oppnå finfin damage som frost mage. Du får ikke like mye burst damage som fire mange, men i pve er jo det en fin ting, så du ikke over-aggroer og dreper deg selv og de nærmeste rundt deg. Er selv ikke mage, men vet med god erfaring fra mitt community at det er en frost-mage som topper damagemeters i MC og BWL.
Luchy Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 (endret) på min lvl 34 mage, har jeg specca fullt Fire for øyeblikket. Jeg selv liker å være Fire specca og har ingen problemer med det heller. Men såklart hvis du sla i MC/BWL osv så bør du jo såklart være Frost specca, men der har jeg ikke peiling Etter det jeg har hørt så skal Frost være best AOE speccet. når det kommer til høy damage så er vel det Fire vil jeg annta Endret 22. juni 2006 av Luchy
Thel Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Du kan jo selvfølgelig være fire der også, men har dårlige erfaringer med mager som pyroblast POM'er mobs alt for tidlig, og over-aggroer..
Azurathus Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Her er min fire end-game rading build. Beste damage jeg noen gang har fått.
værdama Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har noen fine builder på lager, skal se om jeg finner dem senere
SilverCRX Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Her er den jeg bruker nå, passer meg ypperlig. Har andre mages i guilden med Winter's Chill, så vi suser fremdeles gjennom bwl uten problemer
CyprieN Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Bruker denne builden nå etter patchen, MoE (Master of Elements) funker helt greit, er ikke store tingen å skryte av men gir meg mana istede for Clearcast. Vurdere å bytte til denne for mer dps når jeg bruker scorch. Så ikke store nytten i MoE heller, har jo mana gems. Og alle druids har jo Innervate nå så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå