Gå til innhold

TES: Nå begynner jeg å bli lei!


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått spilt oblivion på uker nå og irriterer meg grenseløst over det. Grunnen er det som skjer med nesten alle, det elendige saveopplegget! Enten så får man ikke loadet eller så får man ikke savet så kommer desktop kræsjen og ingenting man kan gjøre med det unntatt å kjøpe mer RAM og det er det ikke ALLE som har råd til. Det er visstnok ikke så dyrt, men likevel! Jeg har prøvd alt fra å sette "View distance" osv til Low og så mye som mulig off så grafikken blir nærmest herpa men likevel så er det problemer med saving og desktop kræsj.. Utallige innlegg om problemer om dette og ingen patch å få tak i. Og altfor mange bugs overalt at jeg river meg i håret! Det er et utrolig spill, det er det, men det hjelper ikke så mye når man ikke får spilt det uten at man må kjøpe ny pc med splitter nytt dvd rom og sinnsjukt mye mer ram og i tillegg sette all grafikk på det dårligste som er overhodet mulig! Man må være nærmest rik for å kunne få oblivion til å gå på skinner.. Sett mange klager på dette og det må gjøres noe med, det må da kunne gå ann å fikse alle crashene og bugsene.. For jeg legger spillet på hylla snart for det går ikke ann å spille det lengre, for kommer meg ikke ut av døra uten at alt kræsjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gjør som meg begynn med morrowind igejn hvis du har det

6360386[/snapback]

 

 

Selges det i det hele tatt fortsatt? Uansett, hadde bursdag for noen dager siden så blir forsent å ønske seg det nå og har ingen lommepenger. Er Morrowind bedre på alt det jeg skrev over her? Tipper det er like mye crash for pcn min er helt dau etter at oblivion spiste opp alt minnet mitt.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt det, skulle gjerne lastet det ned/kjøpt det. Men finner ikke sted man kan laste ned.. Jeg syntes grafikken i Morrowind (spess mennesker) kan virke litt.. dårlige. Men så har vi mods som fikser det meste sånn sett.. :p

 

Har noen av dere hørt om Dreamfall - The Longest Journey? Går det ann å juksekode der? Isåfall, knapp til konsollen? For jeg kommer meg ikke forbi den fyren i Victory Hotel for han er for sterk og slår meg ut uansett. Så skulle hatt en "tgm" kode som det er i Oblivion.

 

 

Trenger hjelp med Dreamfall NÅ :dontgetit:

Endret av Dragonheart
Lenke til kommentar
gjør som meg begynn med morrowind igejn hvis du har det

6360386[/snapback]

 

 

Selges det i det hele tatt fortsatt? Uansett, hadde bursdag for noen dager siden så blir forsent å ønske seg det nå og har ingen lommepenger. Er Morrowind bedre på alt det jeg skrev over her? Tipper det er like mye crash for pcn min er helt dau etter at oblivion spiste opp alt minnet mitt.

6360397[/snapback]

morrowind koster ikke mer en 100 kroner

Lenke til kommentar

Du laster vel ikke ned TES spillene, eller andre for den saks skyld Dragonheart?? :no:

Hva med å spare til orginal spillet, så slipper du problemer og du nyter spillet 100 ganger mer fordi du faktisk klarte å spare deg råd til noe du har lyst på!

Samtidig gir du Bethesda litt lønn for strevet ;)

 

Edit: Det er sent etter mange cerveza, så jeg roter....

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Trenger hjelp med Dreamfall NÅ  :dontgetit:

6360442[/snapback]

 

Tror det kan løses på tre måter, men jeg har bare prøvd to.

 

1. Slå han ned, men det får du jo ikke til. Virker som det å presse de du sloss med opp mot vegger fungerer bra.

 

2. Vent til pizzaen hans er ferdig, og snik deg forbi.

 

2. Overtal han når du prater med han, og skyndt deg bort til toalettet hvor du må plukke opp håndtaket til vinduet, og spring bort til vinduet som mangler håndtak før han kommer opp.

Lenke til kommentar
Trenger hjelp med Dreamfall NÅ  :dontgetit:

6360442[/snapback]

 

Tror det kan løses på tre måter, men jeg har bare prøvd to.

 

1. Slå han ned, men det får du jo ikke til. Virker som det å presse de du sloss med opp mot vegger fungerer bra.

 

2. Vent til pizzaen hans er ferdig, og snik deg forbi.

 

2. Overtal han når du prater med han, og skyndt deg bort til toalettet hvor du må plukke opp håndtaket til vinduet, og spring bort til vinduet som mangler håndtak før han kommer opp.

6367665[/snapback]

 

Tusen takk, men greide faktisk å drepe han, jeg bare gikk amok på tastaturet mens vi slåss.. Selvom knappene ble litt løse så var det verdt det.. haha, men greide det iallefall.. !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...