VikinGz Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Skulle ha fjærna yahoo tolbar på en pc her... men jeg finner ikke noen plass å slette den :S noen som vet hvordan man får den bort fra internett explorer?
Andrull Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Skulle ha fjærna yahoo tolbar på en pc her... men jeg finner ikke noen plass å slette den :Snoen som vet hvordan man får den bort fra internett explorer? 6359827[/snapback] Last ned Opera eller fiefox du;) (PS: Hvis du virkelig vil ha internett explorer, så kan du enten prøve å høyreklille på den, og så avinstaller/fjern, eller så går du til kontrollpanelet og gå på "legg til/fjern programmer", Se litt nedover på lista så karnskje du finner den. Og så dobbelklikker du får å avinstallere. Prøv også IE 7 (beta) (alt er bedre enn IE 6.0) Endret 22. juni 2006 av andrull
VikinGz Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Det er på jobb og man bruker kunn ie 6 Så kan ikke bytte... derfor jeg spør... IE7 er ikke godkjent ennda....
Andrull Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Det er på jobb og man bruker kunn ie 6Så kan ikke bytte... derfor jeg spør... IE7 er ikke godkjent ennda.... 6359896[/snapback] Som sagt, har du prøvd det: "så kan du enten prøve å høyreklille på den, og så avinstaller/fjern, eller så går du til kontrollpanelet og gå på "legg til/fjern programmer", Se litt nedover på lista så karnskje du finner den. Og så dobbelklikker du får å avinstallere." Endret 22. juni 2006 av andrull
VikinGz Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Det er på jobb og man bruker kunn ie 6Så kan ikke bytte... derfor jeg spør... IE7 er ikke godkjent ennda.... 6359896[/snapback] Som sagt, har du prøvd det: "så kan du enten prøve å høyreklille på den, og så avinstaller/fjern, eller så går du til kontrollpanelet og gå på "legg til/fjern programmer", Se litt nedover på lista så karnskje du finner den. Og så dobbelklikker du får å avinstallere." 6359903[/snapback] Man har dessvere ikke den lette utveien der gitt....
zjulik Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Kjør HijackThis og fjern det som heter yahoo toolbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå