Kanetheheatsink Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hei! Ble lurt til å dra til EPL av noen fra argent dawn som stod i Ironforge. Der fant jeg et quest der jeg trenger Insignia of the dawn/crusader for å få noen epics. Er det noen her som vet hvor jeg får de? Har søkt på thott, men finner bare en del quests som gir de...
wilzoo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hvis du går inn i kirken i LHC får du masse quest hvor du skal samle 30 ting av forskjellige type mobs mot at du får en insignia, du må gjøre disse questene mange ganger for å få nok insignias.
OlaTK Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 får de vel bare fra å gjøre quests som du leverer. Correct me if Im wrong.
Dewd Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Det er helt rett. Når du leverer 30x[insert Item Name here] får du 1xInsignia of the Dawn/Crusader, alt ettersom hvilken quest du gjør. Dette er da den type meningsløs grinde-quests jeg ikke orker og ta del av. Side jeg er Rogue og har epic smykket fra Darkmoon Faire er jeg fint lite interisert i det man får i 'epic-questen'. Og det eneste jeg kunne tenke meg i fra 'superior-questen' er 18 slot bag'n, men det kan man få tak i på andre måter, så jeg holder meg fint til og bare grinde AD rep En ting, noen som vet om man får mye rep av å levere questene for Insignia of the Dawn/Crusader og Epic/Superior Questene?
Kanetheheatsink Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Rogues kan få en veldig bra Wrist item som jeg tror er av de bedre de kan få.
Thel Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Vil påstå at de er ekstra bra for feral-druids, som ikke har mulighet til å skaffe seg tier deler med feral plusser. Selv synes jeg den blåe healer ringen er meget bra. Samtidig frister den baggen litt også. Epic'ene synes jeg ble litt tåpelige, ettersom mange lett kan skaffe seg bedre items ved å raide MC.
OscarWoHA Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hvor lenge varer Scourge Invasion med forskjellige attacks rundt omkring i Azeroth?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå