Gå til innhold

Mer disconnect etter 1.11 patch? - NextGenTel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har fått mye mer disconnects etter 1.11 patchen? Greit at patchen akkurat er sluppet og at folk prøver forskjellige ting, men skal man allikevel forvente å ligge på rundt 2000 i latency og bli kastet ut av serveren 4 ganger på 1 time.

Når jeg sjekka med guilden min (150 accounts) var det omtrent bare jeg som hadde høy latency. Mistenker derfor at det kan være ISPen min (NextGenTel) som sliter. Har hatt noen problemer med linja, men aldri slik det er nå. Er det noen andre som har erfaringer med dette?

Har forresten ADSL 2 MegaFree pakka til NGT.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har NGT (husker ikke hvilket abonnement i farta), og jeg spilte i et par timer i går.

Hadde ingen latencyproblemer, men serveren lagget endel. Hadde problemer med vendor og questgivers. Men det var som sagt serveren og ikke linja :)

Skrevet (endret)

Har NGT. Hadde skikkelige problemer med dem før. Etter diverse klager ser det ut til at det har blitt mye bedre. Sjeldent jeg får en dc nå.

Fikk en del dc på patchday, og noen få i går. Men det var relatert til serveren og ikke NGT sin feil.

Endret av Darkrevan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...