Skagen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hei. Siden jeg ikke lengre har domene og betalt webhost, så leter jeg etter en midlertidig, gratis løsning med minimum 50 Mbytes lagringsplass. Jeg har tidligere brukt Home.no til slikt, men de gir kun 20 MB plass. Tips om slike gratis webhostingtjeneste mottas med takk. PS. Jeg har gmail og trodde Google hadde en webhosting/hjemmeside-tjeneste tilgjengelig for gmailere, men der tok jeg desverre feil.
Wattengård Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 http://pages.google.com Var det den du lette etter? 100mb får du der. -C-
Skagen Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Takker! Var den jeg letet etter hos Google. Men de oppererer desverre med en begrensning på filstørrelser på 10 MB
Wattengård Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hva er det du skal ha der som er større enn det da? Du kan jo bare legge sånne store filer på rapidshare eller lignende da? -C-
Skagen Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg leter etter en gratis host hvor jeg kan legge opp noen låter jeg har laget. De er i størrelsene 6 - 18 MB. Hadde vært veldig kjekt om man i tillegg kunne ha hatt en HTML-side der som linker til filene lagret lokalt, slik at jeg også kan påpeke hvilken lisens disse filene tilhører, kontakt info, etc. Pages.google.com hadde vært helt ypperlig dersom det ikke hadde vært for begrensningen på 10 MB Edit: Jeg vet om flere mp3-tjenester for distributasjon. Men hifi-purrist som jeg er, nekter jeg å legge ut disse filene i annen kvalitet enn VBR 0 ~256 kbit/s, stereo. Og da blir jo filene ganske store. Endret 27. juni 2006 av skag1
SvennAndre Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Kan godt hoste dette for deg, np. Fin linje(usikker på hastighet, makser min 4mbit hvis jeg laster ned) og kan godt ha ei html fil med linker og whatever info. Tar det på pm om du er intressert. Endret 27. juni 2006 av ThaAndre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå