Gå til innhold

Filmen Stay, noen som har tolkninger?


tradhtare

Anbefalte innlegg

Jeg så filmen Stay for noen dager siden. Den finnes i videobutikkene. Som nyhet regner jeg med.

 

Jeg håper flere har sett den så vi kan diskutere litt,eventuelt komme opp med en eller flere løsninger,for denne filmen ga meg mange spørsmål og så å si ingen svar.

 

For dere som ikke har sett den,så anbefales den varmt,selv om jeg ikke har blitt klok på den ennå. Veldig spesiell film. Jeg klarer ikke si så mye om den ennå,fordi jeg ikke har fått fordøyd inntrykkene.. :dontgetit:

 

Håper noen har sett den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så filmen Stay for noen dager siden. Den finnes i videobutikkene. Som nyhet regner jeg med.

 

Jeg håper flere har sett den så vi kan diskutere litt,eventuelt komme opp med en eller flere løsninger,for denne filmen ga meg mange spørsmål og så å si ingen svar.

 

For dere som ikke har sett den,så anbefales den varmt,selv om jeg ikke har blitt klok på den ennå. Veldig spesiell film. Jeg klarer ikke si så mye om den ennå,fordi jeg ikke har fått fordøyd inntrykkene..  :dontgetit:

 

Håper noen har sett den :)

6354918[/snapback]

 

Tror jeg skjønte filmen...

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hele filmen er en de siste tankene til han gutten som har kræsjet og filmen er hva han tenker når han er bevisstløs.. Hvis du ser etter så er alle personene som er i filmen samlet rundt ham når han våkner.. De er med i filmen/tankene hans pga at de var det siste han så før han besvimte.. Altså er hele filmen guttens fantasi!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...