Gå til innhold

Creative føkker opp Gainward gf3....


Anbefalte innlegg

En kompis av meg kjører 2xMP1200 på Tyan Tiger MP BIOS rev 1.03 sammen med Gainward gf3 PowerPack !!! Creative SB Live!

 

Under 3dsMAX R4.2 kræsjer maskina uvilkårlig. Ikke engang blåskjerm, bare restart. Uten advarsel.

 

Noen newsgroups melder at dette kan skyldes inkompabilitet mellom Gainward og Creative.

 

Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tidligere et gainward ge-force 2mx kort og sb-live sammen, jeg opplevde også helt merkelige restarts hele tiden. Spesielt i 3d applikasjoner og spill, etter at jeg fikk meg ett nytt hercules Gf3 kort har dette aldri hendt. Det skjedde heller aldri i Me, kun i XP, så kansje feilen kan ligge der.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-10 08:51, Jalla skrev:

En kompis av meg kjører 2xMP1200 på Tyan Tiger MP BIOS rev 1.03 sammen med Gainward gf3 PowerPack !!! Creative SB Live!


Under 3dsMAX R4.2 kræsjer maskina uvilkårlig. Ikke engang blåskjerm, bare restart. Uten advarsel.


Noen newsgroups melder at dette kan skyldes inkompabilitet mellom Gainward og Creative.


Noen som har vært borti det samme?


 

Du kan be han ta ut SBLive kortet for å se om restarten skyldes inkomp. mellom Live og Gainward.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...