Gå til innhold

Forslag til vifter i Thermaltake Mozart(HTPC)


Tandstad

Anbefalte innlegg

He litt problem med mitt Thermaltake Mozart kabinett, som eg brukar på min HTPC. Når eg fekk dette kabinettet, var det første eg gjorde å skru ut dei medfølgande viftene fordi eg trudde dette ville gjere at resultatet blei mindre lyd. Per idag køyrer eg eit oppsett med p4 [email protected](775), 7800 gt, 3 gig ram og sata2-disk. Dette bråkar ganske mykje utover i filmar, noko som er rimeleg plagsomt. Det eg lurer på då er:

 

-Er det nokon som he erfaring med omtalte kabinett, og dets medfølgande vifter? Er dei håplause eller går det an å bruke dei?

 

-He nokon tips om vifter som eg kan bruke i dette kabinettet? Vil ikkje modifisere kabinettet, så satsar på å bruke dei viftehola som allereie er laga til. Kan evt. skjere ut metallplata "med hol i" for å sikre bedre lutfstraum om dette vil hjelpe. Ser ut som det er laga til for 2 60mm vifter bake, og ei 80 mm vifte framme. Krav er minst mulig lyd.

 

Eg er også ute etter ein særs lite støyande kjøler til prosessoren, det sitt allereie ein ganske stor kjøler på der(muligens med 120mm vifte), så kan hende denne er stille når eg koplar på fleire vifter for å få vekk lufta?

 

Bilde av kabinett:

medialab_nice_small.jpg

 

Bilde av medfølgande vifter:

medialab_fan_front_small.jpg

medialab_fans_rear_small.jpg

 

Edit: Skal sjølvsagt teste med viftene på etterkvart, men greit å vite andre sine erfaringer også.

Endret av Tandstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har erfaring med Thermaltake sine kabinettvifter.

 

De bråker, med mindre man har viftestyring. Jeg vil anbefale noen nye som ikke bråker mer enn 12-20 db. (Kan fåes kjøpt hos Komplett)

 

Om du er interessert i stillegående CPU- og GPU-vifter, har jeg følgende forslag:

CPU-vifte (kandidat 1) - 379 kr.

CPU-vifte (kandidat 2) - 349 kr.

 

GPU-vifte (kandidat 1) - 329 kr.

GPU-vifte (kandidat 2) - 249 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...