Gå til innhold

Windows Live Messenger endrer ikke status til Away

Gjest Slettet+8745264

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8745264
Skrevet (endret)

Dette problemet har eksistert på den ene av mine maskiner i et par måneder. Problemet gjelder både MSN Messenger 7.5 og Windows Live Messenger. Trodde en oppdatering til sistnevnte skulle hjelpe, men nei.

Det virker som om det er en eller annen prosess som gjør at statusen aldri automatisk bytter til Away, men jeg kan overhodet ikke finne ut hvilken. Det er forresten ingen I/O-enheter som forårsaker dette (testet med Skype).

Litt frustrerende å motta en million milliard meldinger hvor alle skriver "Hvorfor f*** svarer du ikke" osv.

Spyware og annen dritt er forresten helt fraværende på maskinen..

Jeg kjenner et par tre andre med samme problem. Oppstod plutselig (likt tidspunkt hos alle), helt out of the blue.

Har noen peil på hva som kan forårsake dette? Og er det fler her med samme problem?

På forhånd takk for alle tips!

EDIT: Etter en liten stund med testing har jeg funnet ut følgende:

Under Options -> Personal -> My Status endret jeg tiden til 1 minutt. Da funket det. Ved alle verdier over 1 minutt funker det faktisk ikke.. Weird?

EDIT2: Dette funker også hos de andre personene med samme problem.

Endret av Slettet+8745264
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjer her på Windows Live Messenger. Var sånn på MSN også. Det virker på 1 og 2 min. Det viste jeg ikke før du sa det, men det virker ikke på 3 min eller mer.

Gjest Slettet+8745264
Skrevet

Latterlig teit problem egentlig.. Her nekter den altså å gå away hvis timeouten er mer en 1 minutt. What the f*** causes this problem..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...