dsafd Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hei... Eg lurer virkelig på hvilket program som eg kan bruke å lage film rullerekster! Er det noen av dere som kjenner til eit godt program so vi kan laste ned gratis? Håper på svar :!:
simzERK Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Dukan bruke windows movie maker:D Lykker til med filmen, bruker du fraps?
simzERK Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ok, last ned windows movie maker. Du må ha windows xp da:)
SKAÐI Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ok, last ned windows movie maker. Du må ha windows xp da:) 6354604[/snapback] Hvis han har xp så ligger vel movie maker allere inne da...
dsafd Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Hei.... Eg har lagt film med rulletekst nå..Den filmen eg har lagt skal vare i 3minutt. Men når eg legger til rulletekst til filmen på movie maker så viser ikkje heile filmen. Når eg bruker FKS:Video-mach så viser filmen heilt ut.. Det går ikkje ann å lage rulletekst på VideoMach:( Vet dere om noen andre program? PS: takk for svara:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå