Gå til innhold

kjøleren min!!


prozon_

Anbefalte innlegg

fikk datamaskinen min idag..... etter 12 dagers vent.

 

Det jeg lurer på er

Det svarte belegget under ribba skal det være på??

Skal ribbefestet være så tungt å få på , den er jo kjempetrang,,,tør liksom ikke ta i!

 

please hjelp meg med dette,,,,, andre tips mottas også med STOR takk......!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare dra på, sørg for at du ikke flytter/sklir med kjøleren når du har fått lagt den ned til kjerna. Hold den så stille så mulig. Du bruker vel en flathuet skrutrekker for å presse den nedenpå? Det svarte belleget kan du ha på hvis du ikke har kjøpt noe annen kjølepasta selv. Bare pass på og ta av teipen som ligger over, hvis det er noe teip der da.

Lenke til kommentar

Samme hvilken kontakt du kobler viften på, men koble cpuviften på fan1, da den vil vises som cpufan i bios.

 

Sorry for å stjeletråden din bitte litt men:

 

Jeg har en p4 og bruker boxed kjøleren, med en svart "lapp" på undersiden. Hvis jeg tar av denne, og bruker AS3 istedenfor, må jeg rengjøre kjøleren da? sitter det masse dritt fra den gamle teipen igjen? hva trenger jeg for å rengjøre kjølern?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-12 21:56, skrev Corn:

Samme hvilken kontakt du kobler viften på, men koble cpuviften på fan1, da den vil vises som cpufan i bios.


Sorry for å stjeletråden din bitte litt men:


Jeg har en p4 og bruker boxed kjøleren, med en svart "lapp" på undersiden. Hvis jeg tar av denne, og bruker AS3 istedenfor, må jeg rengjøre kjøleren da? sitter det masse dritt fra den gamle teipen igjen? hva trenger jeg for å rengjøre kjølern?


 

Iso propanol fra jernia: 40,- Dasspapir: 1,-

 

Ikke bruk vann. Ha spriten på dasspapiret og dra det fram og tilbake på kjøleren til det svarte blir borte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...