Gå til innhold

Kjøpshjelp minnekort til fujifilm finepix f11


Anbefalte innlegg

Har etter å ha lest diverse tester og tilbakemeldinger endelig bestemt meg for å kjøpe fujifilm finepix f11. Tenker å bestille den fra http://www.xd.no siden den er billigst der!

 

Det jeg nå lurer på er om det minnekortet som heter FujiFilm 1024MB xD-Picture Card type M er kompatibelt? Vil bare ha en forsikring slik at jeg ikke bestiller feil..

 

Takk for svar!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg nå lurer på er om det minnekortet som heter FujiFilm 1024MB xD-Picture Card type M er kompatibelt? Vil bare ha en forsikring slik at jeg ikke bestiller feil..

 

Hei alle nyere Olympus og Fujifilm er kompatible med type M, inkludert Fujifilm Finepix F11, garantert! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har kun sett Olympus og Sandisk xD kort selv (har de på jobben), men jeg regner med at det finnes andre produsenter av de også. Eller kanskje Olympus og Fuji er sære på det og lisensierer produksjonen kun til enkelte produsenter? Det står nemlig Olympus og Fujifilm på selve kortene Sandisk lager...

Lenke til kommentar
Har etter å ha lest diverse tester og tilbakemeldinger endelig bestemt meg for å kjøpe fujifilm finepix f11. Tenker å bestille den fra http://www.xd.no siden den er billigst der!

 

6345472[/snapback]

Sitter å venter på et F11 fra xd.no selv.

 

Hehe, jeg har kun sett Olympus og Sandisk xD kort selv (har de på jobben), men jeg regner med at det finnes andre produsenter av de også. Eller kanskje Olympus og Fuji er sære på det og lisensierer produksjonen kun til enkelte produsenter? Det står nemlig Olympus og Fujifilm på selve kortene Sandisk lager...

6349338[/snapback]

Stusset litt over det, kjøpte et SanDisk xD kort på elkjøp og syntes det var snodig at det står Olympus på det og ikke SanDisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...