Neptun_ Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hei. Skal kjøpe en billig CRT på finn.no, og jeg lurer for det første på hvilken måte som er billigst å sende på, og hvilken måte man billigst kan betale på. Har ikke kort eller noe av den slags, så det er et lite problem. Tips mottas.
no_viking_no Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hei. Skal kjøpe en billig CRT på finn.no, og jeg lurer for det første på hvilken måte som er billigst å sende på, og hvilken måte man billigst kan betale på. Har ikke kort eller noe av den slags, så det er et lite problem. Tips mottas. 6344615[/snapback] hei..... er du en privat person, så bruk posten: 10 - 25 kg 191,- 25 - 35 kg 270,- når det gjelder betaling og du stoler på han/hun som selger skjermen, kan du overføre penger på hans/hennes konto (forskudsbetaling). det tror jeg er billigste alternativ..... du kan også velge postoppkrav, men da koster det ekstra.....
no_viking_no Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Takk for svar. Tror det fikser seg nu. 6354058[/snapback] bare hyggelig.... lykke til med handel.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå