Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc'n starter ikke :s


Anbefalte innlegg

her om dagen hadde jeg besøk av en data ekspert som skulle se på pc'n min,, han sa jeg hadde varme problemer så han skulle lodde fast kjølern på hoved kortet.. dette var ikke så smart følte jeg, men jeg lot han gjøre det siden han var data ekspert.. et par dager etter bråkte pc'n å jeg skjønte at det hadde noe med kjølern å gjøre, jeg reiv den rett av med en gang.. siden det har den ikke slått seg på... kan noen hjelpe meg? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
her om dagen hadde jeg besøk av en data ekspert som skulle se på pc'n min,, han sa jeg hadde varme problemer så han skulle lodde fast kjølern på hoved kortet.. dette var ikke så smart følte jeg, men jeg lot han gjøre det siden han var data ekspert.. et par dager etter bråkte pc'n å jeg skjønte at det hadde noe med kjølern å gjøre, jeg reiv den rett av med en gang.. siden det har den ikke slått seg på... kan noen hjelpe meg? :innocent:

6343139[/snapback]

Haha. Info om hvordan det ser ut nå? ble noe ødelagt?

Lenke til kommentar

jeg har vært på ferie så jeg har ikke fått kikka innom her... ja jeg reiv heile skiten ut.. det ser ganske stygt ut, men jeg satt den på utsiden en natt, for jeg hadde bestemt meg for å kaste hele dritten, men så tenkte jeg etter jeg våknet opp jaja, vi får prøve en gang til da.. så kobla jeg inn alt det vanlige, å nå funker alt :dribble: etter noen spark å slag, å en smule regn så funker alt... det er ikke no mer igjen av den kjølern eller di gull pinnene under den, men den funker ihvertfall til å spille BF2 med så da er jeg fornøyd :w00t:

Lenke til kommentar

arctic cooling 64 silencer ultra TC, en rar greie som jeg fant hos en kamerat, men den har funka helt fint fram til da.... men nå er jo alt fint så nå er jo alt som en dans på roser... men alle roser har sin torne, har de ikke? :dribble: men den bråker litt fortsatt da så kanskje jeg må snakke med han data eksperten igjen.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...