Gå til innhold

Anbefaling av actionbar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. jeg sliter litt med actionbars..

Discord får jeg ikke til og funke.. kommer hele tia feilmeldinger..og nurfed forandrere seg og går tilbake til normal hver gang jeg spiller på alt'en min.. jeg leter etter en actionbar som har samme oppsett på alle char's og samtidig har en brukervennlig meny.. har prøvd flexbar, men det ble alt for innvikla..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du sletta WTB og WTF mappene, samt alle addon?

Om du ikke har gjort det prøv så det. Etter det legg inn addons på nytt.

Ellers er det ikke så mange flere action bars der ute enn de du nevner som er bra.

Skal du ha samme action bars på alten din må du sette det opp en gang på mainen din. Bruker du Titan så kan du loade innstillingen fra mainen din over på alten. Det er hvertfall det jeg har gjort. Eneste du må gjøre på alten er å sette opp action bars første gang du bruker den.

Endret av Darkrevan
Skrevet

Bib mod ellerno, har fine action bars.

Hele modden inneholder kun actionbars, + mulighet for å scale og flytte rundt på absolutt alt.

Skrevet
Bib mod ellerno, har fine action bars.

Hele modden inneholder kun actionbars, + mulighet for å scale og flytte rundt på absolutt alt.

6344665[/snapback]

den scale-greia kalles bibwindow mod og gjør at alle vinduene blir løse, som yrkesvinduer, det er også stor sannsynlighet for at vinduer havnet bak hverandre. Jeg slo av denne funksjonen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...