BigJackW Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hei Vi har nettopp fått en ny Pace TDC460 fra Viasat inn i huset. Det er en 160 GB hdd inni som er beregnet for å ta opp tv-programmet osv. Men når jeg skal recorde står det bare Failed: Subs. upgrade Needed, 20:00 Mon 19.06 Used: 0% Hva skal jeg gjøre? *Haster*
Haarek I Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Hei Vi har nettopp fått en ny Pace TDC460 fra Viasat inn i huset. Det er en 160 GB hdd inni som er beregnet for å ta opp tv-programmet osv. Men når jeg skal recorde står det bare Failed: Subs. upgrade Needed, 20:00 Mon 19.06 Used: 0% Hva skal jeg gjøre? *Haster* Hei! Har samme problemet! Fant du ut av det??
holabaloo Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Hei Vi har nettopp fått en ny Pace TDC460 fra Viasat inn i huset. Det er en 160 GB hdd inni som er beregnet for å ta opp tv-programmet osv. Men når jeg skal recorde står det bare Failed: Subs. upgrade Needed, 20:00 Mon 19.06 Used: 0% Hva skal jeg gjøre? *Haster* Hei! Har samme problemet! Fant du ut av det?? Hei ring viasat - de må aktivere tuneren slik at den virker for opptak ! hilsen juveng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå