Gå til innhold

Bra spill til PSP: Din mening?


joac

Anbefalte innlegg

Jeg har selv en PSP, som jeg har hatt et år. Har en del spill, noen som jeg liker, men føler vel generellt at det er langt mellom godtitlene. Tenkte å si litt om hvilke spill jeg mener folk burde kjøpe og høre litt hva andre synes:

 

Mine favoritter:

 

Wipeout Pure : Første spillet jeg kjøpte. Synes det er veldig fett. Pen grafikk, pen lyd, stilig gameplay.

 

Lemmings: Gammelt konsept, men likevel et spill som passer svært godt inn på en bærbar maskin. (kan man tørre å glede seg til worms og loo roco)

 

SSX On tour: Ikke noe nytt her i forhold til SSX 3, men likevel bra spill med godt gameplay for en håndholdt.

 

(SNES Emulator: Super Mario World !! Aldri spillt det på SNES, men dette spillet holder absolutt mål ennå. Lurer på om det ikke blir en DS Lite snart)

 

Skuffelsene:

 

GTA:LCS : Hadde store forventninger da jeg har likt veldig godt GTA på konsoll. Klarer likevel ikke å fenge meg noe særlig. Sitter liksom hele tiden og lurer på hvorfor jeg ikke fyrer opp San Andreas på xboxen heller. Skal ikke se bort ifra at jeg kommer igang med det og liker det til slutt.

 

Death Jr: Repetivt gameplay uten den helt fengende storyen. Hadde også store forventninger til dette

 

Fifa Street 2: Egentlig spillt dette en del, og det er helt ok, men det kunne vært MYE bedre. Synd at PSP utgaven kun var en halvveis polert ener.

 

Ridge Racer: Dustete konsept (i mine øyne) som aldri fenget noe særlig

 

Marvel Nemesis, Rise of the imperfects: vet ikke helt hvor store forventninger jeg hadde, men spillet er ihvertfall ingen højdare. Ålreit konsept, halvhjertet gjennomføring

 

Ubestemt:

 

Daxter: Tror det er fett, men kommer ikke helt igang. Må spille litt mer. Trodde egentlig jeg likte platformspill bra, men har ikke spillt nok

 

 

Innspill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...