Gå til innhold

Kjøpe nytt gamingheadset


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ettersom mitt gamle headset er ødelagt, trenger jeg et nytt et. Jeg er ute etter et skikkelig gamingheadset som har en rimelig pris og har alle de kvalitetene en gamer ser etter. Mikrofonen må gi klar og fin lyd, uten noen som helst form for skurring, og lyden man hører i øretelefonen må være av god kvalitet. I tillegg må headsetet være behagelig å ha på over lengre tid.

 

En kamerat av meg anbefaler Sennheiser PC160, men jeg har ikke funnet noen skikkelige tester av dette headsetet. Er det noen av dere som har testet det headsetet, og kan gi noen tilbakemeldinger på hvordan det er? Har dere forslag til andre gode og rimelige gamingheadset? Takker for all hjelp jeg kan få.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har merket meg dine to forslag. Ser jo rimelig bra ut, men er de ikke litt billige? Kanskje dumt spørsmål, men jeg synes nesten de prisene der var for gode til å være sant. Noen som har det Sennheiser-headsetet jeg linket til som kan gi tilbakemeldinger på det? Finnes det tester av det på nettet? Har googlet og det eneste jeg fant var en dansk test av produktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...