Avenged Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hei, det er noe feil med Min account Eg lurer på hvordan eg kan opne accounten mi igjen.. di har stengt den, etter at eg spurte om de kunne gjennopprette en character...
KillerX Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ser ut til at du har restora før ivertfall, viss du restorer for mange ganger så blir dem mistenksom. Og da blir accounten din suspended, du får maile account reviewen til blizzard.
Avenged Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 har aldri gjennoprettet den før! Det var en Human (female) Rogue lvl 42.. noen Rare Gear vill så gjerne ha den tilbake=(
Avenged Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Den var og med mount, Med Mount! Hadde 51 G etter mount kjøpet Kan dere hjelpe meg...
Avenged Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 (endret) 28 August... husker eg betalte med Visa.. Endret 19. juni 2006 av lilcheeze
.V. Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Kun blizz kan hjelpe deg her, og de har sikkert stengt kontoen for å få jobbe i fred mens de restorer characteren din.
Avenged Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Ok, hva er blizzard sin Mail adresse da Når eg ville "Leve" opp min så sende eg inne på WoW..
Bautastein Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Ok, hva er blizzard sin Mail adresse da Når eg ville "Leve" opp min så sende eg inne på WoW.. 6339516[/snapback] Jeg skjønte ikke den siste setningen der, men uansett: se www.wow-europe.com. Der vil du finne all informasjon du trenger for å kontakte dem. Endret 19. juni 2006 av Pinglebolle
knux Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Kun blizz kan hjelpe deg her, og de har sikkert stengt kontoen for å få jobbe i fred mens de restorer characteren din. 6339363[/snapback] dem gjorde det innen 20sek når jeg snakket med dem. var alliance, kontaktet gm, så sa han at jeg skulle slette characteren, så kom horde tilbake etter det. det skal ikke ta så lang tid med character restore
.V. Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Har aldri opplevd det selv, men kan visstnok ta flere uker å få restored items.
kårekårelimihåret Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Snakk om å være selvhjulpen. Klarer du å knytte skolissene dine selv?
Be__bad Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 de sender alltid mail. OT:Rediger knappen er en fin ting
andiss Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 De skal sende deg en mail, hvor de ber deg svare på disse spørsmålene. Svarer du rett på alle disse åpner de acounten din igjen. Er det du som er riktig eier skal dette være null stress CD Key: Located in your World of Warcraft box. Account Name: The account name you are using. Name: The full name that the account was created with. Address: The address information given when the account was created. Zip/Postal Code: The zip/postal code that was given when the account was created. Your Secret Question and Answer. Enkelt og greit ;-) Lykke til
PC^2020 Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 (endret) tok meg en dag.. å få restora et item Endret 20. juni 2006 av pc^2004
.V. Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 "Unfortunately, due to the rather complex analysis which is necessary to fully address such issues, it may be some time -- perhaps a week or longer -- before our Investigators are able to contact you with the results of their research. In the meantime, we greatly appreciate your continued patience. " http://blue.cardplace.com/cache/wow-custom...rvice/44497.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå