Gå til innhold

Hva er yndlingsretten din?

simzERK

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg digger Grandis.

Hva liker dere?

Hva er den værste retten/maten som finnes? ;)

6338421[/snapback]

Ikke si meg at grandis er yndlings retten din :no:

6350138[/snapback]

Jepp, han kan neppe ha spist nok grandiosa. Æsj, grandiosa, har fått stygga på det for lengst :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fondue er gått for de som vet hva det er! hehe, det er kjøtt stykker du har på en pinne åsså koker det oppi matolje! Det er digg det! Ellers så er jeg veldig svak for hamburgere=)(junkfood:P)

Skrevet

Er vegetarianer, så jeg må nok si min kjæreste's eminente løkpai. Eller Lasagnen hun lager, eller pizzaen. Eventuelt alt maten hun lager til meg, hun er best!

Av junk-food er falaffel det aller gjeveste jeg spiser, nammmm

ble sulten nå :(

Skrevet (endret)

Det beste jeg vet er noe jeg bruker å lage selv!

Tagliate Pasta

Kjøttdeig

Mais

Kjøttdeigsaus

Litt Pastasaus med grønnsaker oppe i pasta'en!

Kryddres med taco krydder eller Piffi krydder, bedre middag vet jeg ikke av :D

Elsker alt med pasta :D Er storfan av Lasagne å!! Men til trådstarter, tror ikke du har spist nok grandis iløpet av ditt liv!! :sick:

Kom på at jeg digger Laks som er vært i ovnen å mye sitron pepper over seg åsså poteter , rømme, å gulrot!! :)

Endret av vivastar
Skrevet (endret)

Taco lagd av meg og damen troner på toppen. Ellers indrefilèt med fløtegratinerte poteter. En gang i blant en skikkelig gatekjøkken-burger med chips. Bare ikke fra McDonalds. Ellers, alt min søster lager! (Kokk)

edit: glemte nesten Lasagne. Og hjemmelaget pizza.

Endret av Steffenm
Skrevet

Taco, grillede kotletter, noen typer fisk (spesielt i syden).

Skjønner ikke va folk synes er så godt med potet, det er tørt og smaker ikke noe godt i det hele tatt, potet burde bare bli brukt til chip, pomme frits og lignende.

Skrevet (endret)

Juletallerken eller en skikkelig god biff med fløtegratinerte poteter og en god peppersaus/bearnaisessaus/rødvinssaus.

Endret av Loeve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...