Gå til innhold

6310


Bremen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å si at nokia ikke suger blir for dumt. Jeg kjenner nesten ikke en person som ikke har hatt trøbbel med sin 8210. dette skulle være en av de beste nokiatelefonene, og min har allerede vært inne på reparasjon 2 ganger. (ca. 1 år gammel)

Så nokia kan lage små mobiler, og utvilsomt så ser de bra ut. Men kvaliteten stinker. Teknologien også faktisk. se bare på alle funksjonene ericsson sine mobiler kommer med nå.

 

Se på denne siden:

http://www.ericsson.nl/mobieletelefoons/sp...ame=Grid_Image7

 

Det er et bilde av ericsson sin nye telefon, omtrent like stor som 8210. Har sett en prototyp av den, og den er RÅÅÅ

Så 8210'n min går i søpla når den kommer til salgs

Lenke til kommentar

Har du prøvd en nokia 8310 så har du aldri vert borti bedre tellefon.

Nærmeste du kommer er S45 fra siemens eller T68 fra ericsson.

Nokia 6310 er oppskrytt. Ser du på forsjellene fra 6210 til 6310, er det meget lite egentlig.

(jo, kjenner til gprs og bluetoth, men bluetoth får du jo med et spesial batteri til 6210 om ikke så veldig lenge. :smile:)

 

 

_________________

lame?:-)

 

[ Denne Melding var redigert av: Bogis på 2001-09-24 19:14 ]

Lenke til kommentar

behandle en 8210? Det er jo meningen at man skal kunne bruke den da. Ikke gå rundt med den på en pute. Og jo, en venn av meg fikk den "nyeste" 8210, etter at han hadde hatt den gamle inne til reparasjon 3 ganger(!), men fikk trøbbel med displayet på den og. Så hva er galt?

 

Og med 8310. høres ut som om du har den, siden du vet så mye om den (lol) saklig. Men unektelig ser den bra ut. Men da t68m, faktisk ser bedre ut (sjekka du linken?? Man kan få den i gull og sølv i tillegg) Og har et fargedisplay, og er like liten som 8310 + at den er uten antenne, synes jeg ericsson fortjener credit for å ha banket nokia denne gangen. Og hvis du ser på hvilke funksjoner telefonene har, ser du lett at t68 er teknologisk overlegen.

Dessuten er 8310 altfor kjedelig lik 8210, har MANGE dårlige minner med den.

Lenke til kommentar

Har en 3310 selv, og den virker som den skal den, selv om jeg ahr mista den på grus asfalt og liknende.

 

Du får jo 6210 i svart, sølv og mørkerødt da...

Og su slipper den antenna på nokiaene. Kanskje 8210 ikke er sen sterkeste telefonen fra nokia, men duger sikkert til vanlig bruk. Onkelen min har en sånn en, og han har jo hatt den siden den var ny på markedet.

 

m.v.h

 

Andreas Døhl

Cellular.no

Lenke til kommentar

Er ikke noe tvil om at Ericsson er på hugget i mobilmarkedet for tida... Har selv prøvd både T65 og T68 og dette er telefoner som virkelig kommer til å selge! T68 har de raskeste og beste menyene som finnes på markedet i dag. Telefonen er også den eneste jeg har prøvd med 5-veis navigasjonstast som virkelig fungerer. 256 fargers display med mulighet for å koble til digitalkamera til telefonen og bruke bilde av dama di som bakgrunnsbilde i telefonen er jo ikke akkurat noe som er vanlig blant Nokia telefoner.

 

Personlig tror jeg Nokia er i ferd med å grave sin egen grav på lik linje med hva Ericsson gjorde for 2-3 år siden... De stolte for mye på lojale kunder og utviklingen i selskapet holdt ikke følge med konkurrentene...

 

Se bare på Ericsson T39 som har Bluetooth, HSCSD og GPRS.. Nokia kommer ikke med konkurrent til denne telefonen før rundt juletider da 6310 er ventet på markedet. Og 6310 er vesentlig større og tyngre enn T39... Dessuten har allerede T68 kommet på markedet rundt juletider... Tror ikke nokia har noen mulighet til å stille opp i denne konkurransen...

 

Det ble visst litt langt dette her... :smile:

Lenke til kommentar

Hei jeg har ett spørsmål til Andreas Døhl, er du betalt av NOKIA eller er det bare jeg som synes du er litt bommbastisk i uttalelsene om at NOKIA er best. NOKIA er best når det gjelder ubrukelige funksjoner som bilde meldinger, logoer via sms som koster BARE 10kr og den slags dritt. Jeg har også den erfaringen med 8210 ,som en nevnte i forumet, at det er den størrste dritt tlf man får kjøpt for penger, har selv fem kompiser som har eller har hatt den til rep.

 

[ Denne Melding var redigert av: 40belowsummer på 2001-09-26 16:56 ]

Lenke til kommentar

Herregud!

Selv om 8210 er noe DRITT så betyr det ikke at alle Nokia telefoner er noe dritt, d er bare dere som ikke kan å bruke dem! Dere bruker de sikkert til privat fotball når dere ikke har annet å gjøre!

 

8210 er jo GAMMEL, gamlere en tidenes morgen... og tiden før tiden(og tiden før den tiden, og den tiden.....)

Hvis dere gidder å investere i en 9210 kommer dere til å trekke tilbake dette.

SÅ D SÅ!

 

m.(u.)v.h

 

Andreas Døhl

Cellular.no

Lenke til kommentar

Hvorfor være så påstålig når det gjelder nokia, jeg har ingen problemer med å si eller være enig i at nokia har gode tlf, men det er alternativer som er minst like bra eller bedre. Jeg personelig synes det er merkelig at folk bare må ha det samme som naboen, f.eks 3310 som annen hver nordmann har, ingen ting tilsier at det burde være slik for den tlf er på ingen måte så god. En ting til hvis alle hos CELLULAR.NO er like subjektive som Andreas Døhl så vet jeg ihvertfall hvor jeg ikke skal lese tester før jeg skal ha meg ny mobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...