neoman Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 (endret) jeg har nå spillt opp en priest til lvl 60 en klasse jeg ble raskt lei av .. og skal nå rerolle.. det jeg har bestemt meg for er og velge en klasse som dreper raskt grinder bra. får ganske lett guild på lvl 60.. mange kule triks. gode i pve. så gode som mulig i pvp men ingen nødvendighet. og for all del ingen healig klasse eller over gear dependa klasse før de blir high lvl.. jeg planlegger også og grinde mye rep så det er også en fordel att de farmer rep bra .. er også ute etter noe som er vrient og spille. for litt ekstra utfordring takker for alle svar Endret 18. juni 2006 av neoman
Polmen Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 jeg har nå spillt opp en priest til lvl 60 en klasse jeg ble raskt lei av .. og skal nå rerolle.. det jeg har bestemt meg for er og velge en klasse som dreper raskt grinder bra. får ganske lett guild på lvl 60.. mange kule triks. gode i pve. så gode som mulig i pvp men ingen nødvendighet. og for all del ingen healig klasse eller over gear dependa klasse før de blir high lvl.. jeg planlegger også og grinde mye rep så det er også en fordel att de farmer rep bra .. er også ute etter noe som er vrient og spille. for litt ekstra utfordring takker for alle svar 6333613[/snapback] Warlock skulle da oppfylle de kravene bra
mobilfreek Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 vell warlocks grinder bra, de får lett guild på lvl 60, de er morsomme å levle, de er gode i pve, du trenger ikke bra gear for å være god i pvp , morsomme i pvp.. men ta det du liker
Reached Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Yep, det er nok bare Warlocks som kan de tingene der
neoman Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 vel jeg har en 60 shadow priest en del epics. men ble så latelig lei. var for få triks for enkle i pvp..syns ikke de ble så altfor mye bedre med godt gear heller. så tenker på warlock warrior og mage..
M@R7!N Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Er hovedsaklig meleeclasses som scaler best med gear.
L4ss3 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Kule triks? I pvp så har vel mage 3-4 forskjellige knapper å trykke på.. Og i pve er det 1-2. Så warlock er nok det riktige =)
neoman Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 blir nok antageligvis lock.. syns dette med demoner og sånn er kult. har hørt att de er skikkelig overpowra og. har også erfart det så blir nok en warlcok for meg
Slåmeg Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ehm, vis noe er overpowered vet du jo at en nerf kommer. Ikke at det stemmer helt med huntere men...
Grabby Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Slapp av warlocks har vært overpowered lenge og blizz har ikke sagt noe om å nerfe dem..
dnthalhuk Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Mage har mange "kule" triks. Du har polymorph, blink, frost nova, conjure water/food o.s.v. Velg Mage.
neoman Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 hvem av de gjør mest damage? maks mot maks?
værdama Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Mage har mange "kule" triks. Du har polymorph, blink, frost nova, conjure water/food o.s.v. Velg Mage. 6336865[/snapback] selv så syntes jeg ikke Conjure water er så himla fint triks. give me water 40x! best you have. men ellers så er mage fint og en morsom klasse og spille, eneste jeg ble lei av på magen min var looks. human female er ikke særlig tøft i pvp. Gnome ftw Endret 19. juni 2006 av værdama
Marti Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Mage har mange "kule" triks. Du har polymorph, blink, frost nova, conjure water/food o.s.v. Velg Mage. 6336865[/snapback] selv så syntes jeg ikke Conjure water er så himla fint triks. give me water 40x! best you have. men ellers så er mage fint og en morsom klasse og spille, eneste jeg ble lei av på magen min var looks. human female er ikke særlig tøft i pvp. Gnome ftw 6336885[/snapback] /nod
Marti Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 hvem av de gjør mest damage? maks mot maks? 6336871[/snapback] Warlock.
ELR Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 hvem av de gjør mest damage? maks mot maks? 6336871[/snapback] Warlock. 6336905[/snapback] Tja.... Det er ikke mange som kan kakke en mob raskere enn en Fire mage! Veldig bra burst. Siden han skal grinde rep også ville jeg gått for mage. AoE grinding! Dessuten tror jeg mage er mer spennende i PvP. Kan gjøre det skikkelig bra, kan gjøre det skikkelig dårlig, alltid på vakt, alltid på farten... MASSE action! Dessuten, siden han har spillt til 60 med en priest har han nok gått lei av all flyging, teleport er konge!
neoman Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 blir vanskelig og bestemme seg men warlock får lettre guild det er færre qav det .. lettre epics.. mage bedre i pvp.. suveren rep grindig.. ikke så alt for krevende og spille med.. men lock virker heftig overpowra. alle sier de er så overpowra og. + att det er få som spiller dem jeg ser liksom ett potensial.
Marti Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Nok en gang, kjør warlock. Du blir lei av mage. Grinding består av fireball, fireball, fireblast, frost nova, fireball etcetc. Forrige gang jeg sjekket hadde warlocks også et par aoe spells, derav en som er brukbar til grinding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå