Gå til innhold

skal rerolle. trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har nå spillt opp en priest til lvl 60 en klasse jeg ble raskt lei av .. og skal nå rerolle.. det jeg har bestemt meg for er og velge en klasse som dreper raskt grinder bra. får ganske lett guild på lvl 60.. mange kule triks. gode i pve. så gode som mulig i pvp men ingen nødvendighet. og for all del ingen healig klasse eller over gear dependa klasse før de blir high lvl.. jeg planlegger også og grinde mye rep så det er også en fordel att de farmer rep bra :)..

er også ute etter noe som er vrient og spille. for litt ekstra utfordring :D

takker for alle svar :)

Endret av neoman
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har nå spillt opp en priest til lvl 60 en klasse jeg ble raskt lei av .. og skal nå rerolle.. det jeg har bestemt meg for er og velge en klasse som dreper raskt grinder bra. får ganske lett guild på lvl 60.. mange kule triks. gode i pve. så gode som mulig i pvp men ingen nødvendighet. og for all del ingen healig klasse eller over gear dependa klasse før de blir high lvl.. jeg planlegger også og grinde mye rep så det er også en fordel att de farmer rep bra :)..

er også ute etter noe som er vrient og spille. for litt ekstra utfordring :D

takker for alle svar :)

6333613[/snapback]

Warlock skulle da oppfylle de kravene bra

Skrevet

vell warlocks grinder bra, de får lett guild på lvl 60, de er morsomme å levle, de er gode i pve, du trenger ikke bra gear for å være god i pvp , morsomme i pvp.. men ta det du liker :)

Skrevet

vel jeg har en 60 shadow priest en del epics. men ble så latelig lei. var for få triks for enkle i pvp..syns ikke de ble så altfor mye bedre med godt gear heller.

så tenker på warlock warrior og mage..

Skrevet

Kule triks? I pvp så har vel mage 3-4 forskjellige knapper å trykke på.. Og i pve er det 1-2. Så warlock er nok det riktige =)

Skrevet

blir nok antageligvis lock.. syns dette med demoner og sånn er kult. har hørt att de er skikkelig overpowra og. har også erfart det :p så blir nok en warlcok for meg :D

Skrevet (endret)
Mage har mange "kule" triks. Du har polymorph, blink, frost nova, conjure water/food o.s.v. Velg Mage.

6336865[/snapback]

selv så syntes jeg ikke Conjure water er så himla fint triks.

give me water 40x! best you have.

men ellers så er mage fint :) og en morsom klasse og spille, eneste jeg ble lei av på magen min var looks. human female er ikke særlig tøft i pvp. :(

Gnome ftw

Endret av værdama
Skrevet
Mage har mange "kule" triks. Du har polymorph, blink, frost nova, conjure water/food o.s.v. Velg Mage.

6336865[/snapback]

selv så syntes jeg ikke Conjure water er så himla fint triks.

give me water 40x! best you have.

men ellers så er mage fint :) og en morsom klasse og spille, eneste jeg ble lei av på magen min var looks. human female er ikke særlig tøft i pvp. :(

Gnome ftw

6336885[/snapback]

/nod

Skrevet
hvem av de gjør mest damage? maks mot maks?

6336871[/snapback]

Warlock.

6336905[/snapback]

Tja.... Det er ikke mange som kan kakke en mob raskere enn en Fire mage! Veldig bra burst.

Siden han skal grinde rep også ville jeg gått for mage. AoE grinding! Dessuten tror jeg mage er mer spennende i PvP. Kan gjøre det skikkelig bra, kan gjøre det skikkelig dårlig, alltid på vakt, alltid på farten... MASSE action!

Dessuten, siden han har spillt til 60 med en priest har han nok gått lei av all flyging, teleport er konge!

Skrevet

blir vanskelig og bestemme seg :p

men warlock får lettre guild det er færre qav det .. lettre epics..

mage bedre i pvp.. suveren rep grindig.. ikke så alt for krevende og spille med.. men lock virker heftig overpowra. alle sier de er så overpowra og. + att det er få som spiller dem jeg ser liksom ett potensial.

Skrevet

Nok en gang, kjør warlock. Du blir lei av mage. Grinding består av fireball, fireball, fireblast, frost nova, fireball etcetc. Forrige gang jeg sjekket hadde warlocks også et par aoe spells, derav en som er brukbar til grinding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...