Gå til innhold

Kan noen lage en logo til meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du syns Bergen Taxi sin logo er kjedelig og vil derfor sende inn forslag til en ny en...

Da er det vel også rimelig at det faktisk er du som lager den også?!

6332393[/snapback]

Det er det. Jeg spurte om hjelp, er ikke akkurat verdensmester i photoshop selv.

 

Er det ingen som vil hjelpe, så får jeg ta til takke med min egen erfaring.

 

Som sagt, er de noe som vil hjelpe?

Lenke til kommentar

Heilt seriøst, så trur eg like godt du kan legge det lille "prosjektet" ditt på hylla. I første post spurte du faktisk om nokon kunne lage ein logo til deg, for så å seie at du skal sende den inn og få den i bruk hos eit firma som din eigen.

 

Det blir berre for dumt. For det første har du lova om åndsverk som seier at du ikkje skal sette eige navn på andre sine verk.

For det andre, om nokon skulle lage ein logo, kvifor kan dei ikkje berre sende den inn sjølv?

 

Dessutan er logoen til Bergen Taxi heilt fin den, den er berre ikkje veldig fint brukt på websidene deira (som forøvrig er stygge òg).

Lenke til kommentar
Heilt seriøst, så trur eg like godt du kan legge det lille "prosjektet" ditt på hylla. I første post spurte du faktisk om nokon kunne lage ein logo til deg, for så å seie at du skal sende den inn og få den i bruk hos eit firma som din eigen.

 

Det blir berre for dumt. For det første har du lova om åndsverk som seier at du ikkje skal sette eige navn på andre sine verk.

For det andre, om nokon skulle lage ein logo, kvifor kan dei ikkje berre sende den inn sjølv?

 

Dessutan er logoen til Bergen Taxi heilt fin den, den er berre ikkje veldig fint brukt på websidene deira (som forøvrig er stygge òg).

6333008[/snapback]

Du har vel rett. Tenkte nok litt lite før jeg postet. Får prøve meg selv jeg da, men mine små erfaringer i photoshop.

 

Tråden kan stenges med mindre det er noen andre som har noe å si.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...