Gå til innhold

TES: Umulig få kjøpt en fakkel eller ? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nå lett i en haug med shops og ingen som selger en fakkel/tourch. Trenger dem

veldig når er i en dungeon og ikke ser så mye. Noen som vet plz post :blush:

i oblivion altså :innocent:

Endret av Jeracan
Videoannonse
Annonse
Skrevet
få deg night vision

6330392[/snapback]

Er det mulig å få seg permanent Night vision? Trodde det bare var en potion som varte 30 eller 60 sek..

6330491[/snapback]

Du kan enchant'e for eksempel en ring med konstant effekt for Night Vision eller Light, så ser du godt så lenge du har den på.. Jeg foretrekker light da jeg synes night vision effekten ser så rar ut. Så vidt jeg kan skjønne blir man ikke lettere å oppdage selv om man har en lyskilde på seg.

Skrevet
Bruk illusion skills og lys opp stedet ;)

Altså kjøp deg en Ligth spell ...

6330653[/snapback]

Dårlig strategi dersom man baserer seg på stealth. Light i en mørk hule blir som å buse inn i et bibliotek og skrike "HEI, HER ER JEG!" :)

Skrevet
Bruk illusion skills og lys opp stedet ;)

Altså kjøp deg en Ligth spell ...

6330653[/snapback]

Dårlig strategi dersom man baserer seg på stealth. Light i en mørk hule blir som å buse inn i et bibliotek og skrike "HEI, HER ER JEG!" :)

6331476[/snapback]

Det virker ikke som NPC'ene ser deg noe bedre selv om du har et Light-spell aktivt. Det er nå min erfaring. Litt lite realistisk kanskje...

Skrevet

Vel, NPCene ser deg lettere dersom du løper rundt med fakkel eller Light. Prøv selv; I en mørk hule sniker du deg så nærmt en person du kan uten å bli oppdaget, og så tenner du en fakkel. Vent så bare på svaret. (Eller spør meg!)

Skrevet (endret)
Jeg har funnet fult av fakler i tønner i mines.

6332186[/snapback]

samma her har en hel haug nå :cool: Elsker bare det spillet...fikk det for 1 uke siden

og 360'en og ikke gjort stort sett annet enn å game :tease:

Endret av Jeracan
Skrevet

i skingard får du et oppdrag om å samle niroot eller hva den planta het..d oppdraget får du i d sove in stedet på hjørnet.husker ikke hva d het.der inne er d iallfall en type,som holder til i kjeller'n.han gir deg oppdraget og i gjengjeld får du potons som gir deg nightvision + andre fordeler.ganske kjekt synes jeg.bruker d hele tija istedet for fakler.bedre oversikt:) jeg er katterasen.så veit ikke om alle kan få d oppdraget.men d er jo bare å prøve.er nok for de fleate sikkert.

Skrevet
"Seeking Your Roots" er for alle, ja. Det er vel en av de mest fremtredende sidequestene i spillet.

6333848[/snapback]

er det noe effekt i potionen?

6341781[/snapback]

Beklager at jeg sitter her og himler med øynene og ler ondskapsfullt for meg selv. Merket du ikke at jeg gav deg en link?

Skrevet
"Seeking Your Roots" er for alle, ja. Det er vel en av de mest fremtredende sidequestene i spillet.

6333848[/snapback]

er det noe effekt i potionen?

6341781[/snapback]

Beklager at jeg sitter her og himler med øynene og ler ondskapsfullt for meg selv. Merket du ikke at jeg gav deg en link?

6342334[/snapback]

Du kan ikke himle med øynene og le onskapsfullt. Du må nok enten himle med øynene og sukke, eller klø seg på haken og le onskapsfullt. :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...