Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ville bare sjekke hvilken gui builder dere bruker? Har vært igjennom litt nå og vil helst bruke den som er mest stabil og mest dokumentert. Har testet xrced (får ikke denne til å funke, dvs bruke koden til å lage et program som kjører), Pythoncard (har problemer med resource editor når jeg prøve og flytte rundt på objekter), eller wxglade (mest stabil kode men inviklet layout editor) Vet det fins noen andre og men disse føles usikre. Hva anbefales?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra FAQ'en på siden:

Is there a Dabo IDE?

 

Not yet. Once all the components of the IDE are done, then work will begin on the IDE.

 

Virket som noe databaserelatert framwork dette, fikk ikke helt feelingen.

 

Har forresten satt meg inn i wxGlade nå, og nå begynner det å ligne noe. Kodegeneratoren er genial og sammen med referansemanualen så er mulighetene grenseløse :D

Lenke til kommentar
Ville bare sjekke hvilken gui builder dere bruker? Har vært igjennom litt nå og vil helst bruke den som er mest stabil og mest dokumentert. Har testet xrced (får ikke denne til å funke, dvs bruke koden til å lage et program som kjører), Pythoncard (har problemer med resource editor når jeg prøve og flytte rundt på objekter), eller wxglade (mest stabil kode men inviklet layout editor) Vet det fins noen andre og men disse føles usikre. Hva anbefales?

6328336[/snapback]

 

Jeg har brukt boa constructor en del. Selv om jeg har god erfaringer, vet jeg ikke om jeg kan anbefale den. Mest fordi prosjektet står helt stille. Men jeg har brukt det flere ganger til å lage tildels kompliserte GUI-frontends til script som jeg har pakket med Py2Exe. Jeg har aldri fått noen klager.

 

Dabo har jeg aldri vært borti. Jeg vurder for tida å hoppe over til QT når som Windows-lisensen er mer liberal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...