Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg får alltid denne erroren her på steam etter ett par minutter:

NET_SendPacket ERROR:WSAEINTR

Nå er jeg så jævli lei den for å si det mildt... Kan noen være så snill å hjelpe meg? :cry:

6326665[/snapback]

(KAn være pga ustabil linje)

Men jeg fikk den feilmedlinga, prøvde lenge og fikse det.. Alldri fått fiksa det, jo, når jeg skifta pc!

Sorry, men lykke til :p

EDIT: Gå inn på steam sin hjemmeside, søk etter det problemet på hjelp. Da kommer det opp en liste med ting du kan gjøre, prøv den.

Endret av beneiro
Skrevet
Har prøvd, men får ikke no av det til å funke... må jeg skifte pc? ;)

Jau jau, får vel skifte pc snart :hmm:

6331524[/snapback]

hehe vel.. Jeg fant det ihvertfall alldri ut, bare ta et kjapt søk på google, så kommer det opp endel forum.. Se om de har funnet det ut, hvis de har det, bare og gjøre det som de sier.. .eller steam

Skrevet

Har prøvd det der dessverre... Men hva menes egentlig med "Windows XP SP2: remove all references to Steam.exe and all instances of HL.exe and let them be re-discovered again, be sure to give permission for all ports, TCP and UDP."?

Det er det eneste jeg ikke har prøvd fordi jeg vet ikke hvordan jeg gjør det... Kan noen gi nærmere instruks please?

Skrevet
Har prøvd det der dessverre... Men hva menes egentlig med "Windows XP SP2: remove all references to Steam.exe and all instances of HL.exe and let them be re-discovered again, be sure to give permission for all ports, TCP and UDP."?

Det er det eneste jeg ikke har prøvd fordi jeg vet ikke hvordan jeg gjør det... Kan noen gi nærmere instruks please?

6333094[/snapback]

TCP and UDP beviser at det har noe med nettverk.

Skrevet

6333094[/snapback]

tror du gjør sån nat virus programmet eller windows brannmur da, ikke husker det programmet.. Også lar du programmet bli oppdaget igjen, så du kan permitte det igjen.. Være sikker på at det er godkjent på en måte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...