kyrsjo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 En nyere distro har selvfølgelig bedre driverstøtte, noe som ikke har noe med antall bugs eller stabilitet å gjøre - så sant det ikke er feil i selve driveren. Nå må jeg f. eks. restarte etter en hibernate på lap-topen. Absolutt ingen ting med Nautilus fungerer: 6339304[/snapback] Prøvd å dra en "killall nautilus"? Overraskende effektivt når det progget loker...
RattleBattle Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Joda. Har killet nautilus, restartet X før jeg måtte gi tapt.
glad Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 ratix: i svarte klager du på nå da? Du klager for en hver annledning. Og det kan du faktisk slutte med, med en gang. Du klager bare for å klage. 6330325[/snapback] ratix sin utalelse er kanskje litt krass, men i mitt syn så har han nokre meget gode poeng......... Edit: Når det gjelder spill og GNU/Linux, så er det desverre slik at det er eit begrensa antall titler som køyrer nativt på GNU/Linux. Desverre så er det for mangen av spillutviklarane som har høyrt litt for mykje på MS sin propaganda angåande fortreffeligheten til Directx, og som bare tenker på å ha kortast mulig utviklingstid. 6331847[/snapback] Vi kommer aldri til og få flere spill til linux med de her meningene folk har, spilleprodusentene lager spillene sine til windows fordi fllest bruker det, så la oss konkurrere. MS
Zenit Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Slenger meg på og anbefaler Ubuntu. Godt balansert distro som ikke er fordummende, lynraskt å installere. Det er kanskje mindre pek-og-klikk for å få opp visse ting opp å kjøre, men man lærer mer også. I tillegg har de en stor og hjelpsom community og etter hvert også mye dokumentasjon på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå