Gå til innhold

TEST: Nokia E60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

hmm...ser at vedkommende som har testet denne ikke er helt nøytral i mine øyne.

Har nå hatt telefonen i en knapp uke, så har ikke fått teste alle aspekter mtp trådløs nett-tilkobling (les: 3g (har bare delvis 3G dekning i Harstad), samt Wi-Fi (dårlig med åpne soner her)...

Men har fått testet en god del andre ting. Hastighet i dagligdags bruk, visning av filer, etc.

Men det som irriterer meg mest er han som har testet telefonen, som påstår den har tregen taster (spes styrestikka "joysticken" om du vil).

Har du sinnsykt småe fingrer eller eier du ikke muskler i dem overhodet?

Jeg vil påstå jeg har ganske normale arbeids-hender og denne styrestikka er den beste jeg har vært vorti siden Nokia 3230 (den var for myk og følsom for mine fingre)...enten det eller så har "kvinnfolk-fingre"

no offence...men du må se på målgruppen av denne telefonen før du gir karakter til den.

Og ikke tro jeg sier alt dette fordi jeg er en Nokia fan-boy...for i utgangspunktet så har jeg ikke no spes sansen for nokia...

Har hadd en god del Nokia telefoner opp gjennom årene (les: 20+)

De to siste jeg hadde var 3230 og 7610 (som fikk toppkarakterer uten at jeg helt skjønner hvorfor, treg og elendige taster, 7610 altså)

 

Så og å trekke denne (E60) for manglende kamera og spill når dette ikke er en underholdningsmobil blir så feil som det går an.

 

Har bestandig tatt Amobil for å være nøytrale...men etter denne testen, samt noen tidligere slaktinger av meget gode telefoner (de fikk slakt mye pga manglende underholdningstilbud)...så har jeg Amobil oppi strupen....

 

Mvh Hartvig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...