Gå til innhold

Widescreen oppløsning mangler i wow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha oppdatert nye nvidia drivere til skjermkort forsvant alle oppløsningene høyere enn 1280x1024 fra WoW. Er i kun i WoW og, alle andre spill jeg har prøvd så funker fremdeles 1680x1050.

Er det mulig å stille inn oppløsning manuelt i WoW ? Eller noen som har noen andre gode ideer om hva som er galt ?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar, har prøvd alt uten å lykkes. Det jeg til slutt måtte gjøre var rett og slett og bytte kablene til skjerm 1 og 2, slik at widescreen skjermen ble nummer 1 i display properties (den var allerede primary) Da gikk det til slutt.

Skrevet
Takk for svar, har prøvd alt uten å lykkes. Det jeg til slutt måtte gjøre var rett og slett og bytte kablene til skjerm 1 og 2, slik at widescreen skjermen ble nummer 1 i display properties (den var allerede primary) Da gikk det til slutt.

6325443[/snapback]

StarGazer. Når du spilte i 1280x1024, var skjermen sort på de områdene som ikke ble brukt? Fra 1680x1080 til 1280x1024?

Anders

Skrevet

6325443[/snapback]

StarGazer. Når du spilte i 1280x1024, var skjermen sort på de områdene som ikke ble brukt? Fra 1680x1080 til 1280x1024?

Anders

6325464[/snapback]

Nei, spiller vanligvis i windowmode. Men når jeg prøvde fullscreen (1280x1024) på widescreenskjermen så ble bildet dratt utover så alt ble ganske flatt liksom!

Skrevet

OK. Broren min hadde det samme problemet. Han lastet ned 84.24 patchen og så 84.25(beta) driveren. Da fikset alt seg for han. Vet ikke om du har det samme problemet. Han hadde problemer med BF2. :hmm:

Anders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...