Philley Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Som tittelen sier så har jeg nå vurdert lenge om jeg skal begynne med WoW. Jeg har nå spilt CS 1.6 aktivt i 1,5 år og begynner å bli litt sånn små lei nå Så derfor lurte jeg bare på om det var verdt å "slutte" (ta pause) fra CS til fordel for WoW heller??(rart skrevet kanskje:S) Mange av vennene mine har begynt med WoW også så det hadde vært litt gøy å spille med de Erfaringer setter jeg pris på Mvh Benjamin Endret 15. juni 2006 av bonil69
reds Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hold deg til CS. WoW er fali'. 6316315[/snapback] Jepp. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): http://www.worldofwarcraft-europe.com/
Tweaky Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Som tittelen sier så har jeg nå vurdert lenge om jeg skal begynne med WoW. Jeg har nå spilt CS 1.6 aktivt i 1,5 år og begynner å bli litt sånn små lei nå Så derfor lurte jeg bare på om det var verdt å "slutte" (ta pause) fra CS til fordel for WoW heller??(rart skrevet kanskje:S) Mange av vennene mine har begynt med WoW også så det hadde vært litt gøy å spille med de Erfaringer setter jeg pris på Mvh Benjamin 6316303[/snapback] Hei =) Ja, begynn med WoW Her er mine tips: Lag en night elf hunter som du kaller L3g0las. Det står det respekt av
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Som tittelen sier så har jeg nå vurdert lenge om jeg skal begynne med WoW. Jeg har nå spilt CS 1.6 aktivt i 1,5 år og begynner å bli litt sånn små lei nå Så derfor lurte jeg bare på om det var verdt å "slutte" (ta pause) fra CS til fordel for WoW heller??(rart skrevet kanskje:S) Mange av vennene mine har begynt med WoW også så det hadde vært litt gøy å spille med de Erfaringer setter jeg pris på Mvh Benjamin 6316303[/snapback] Ja, begynn med WoW...... Ingenting er kjekkere enn en (stor) vennegjeng som spiller WoW, da har dere alltid noe å snakke om
ELR Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hei! Var i samme situasjon som deg, gammel CS-spiller, men gikk over til wow. Angrer ikke! Hvis du vil over på wow, så sjekk klassebeskrivelsene på nettet og ikke i manualen som følger spillet. Den er litt utdatert. Hvis forslagene skal komme, lag deg en Human male Mage som heter Gankdalf
Philley Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Ja, begynn med WoW...... Ingenting er kjekkere enn en (stor) vennegjeng som spiller WoW, da har dere alltid noe å snakke om 6316366[/snapback] Hehe det er det jeg har tenkt på ser du:)
Philley Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 En ting til. Hva liker dere best? Alliance eller horde?
reds Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 En ting til. Hva liker dere best? Alliance eller horde? 6316400[/snapback] Nå har du gjort det. *søker dekning før wow-erne overfaller hverandre*
Pug Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 En ting til. Hva liker dere best? Alliance eller horde? 6316400[/snapback]
ELR Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 En ting til. Hva liker dere best? Alliance eller horde? 6316400[/snapback] Horde! Undead ftw!
Luchy Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 hvis du skal starte med wow, så start med noe du vil starte med. hvis du er usikker så sjekk ut rasene. hvordan de ser ut osv
mihcaoj Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Mitt råd til en som skal begynne med WoW er faktisk: kjøp en full epic account(selv om det er en risiko for å bli lurt, bare vær sikker på du får med alt som secret question osv osv) - på denne måten vil du ikke bli så sinnsykt avhengig av spillet som jeg tipper mange titusener er blodig avhengige av(jeg føler faktisk ikke behovet for å sette med ned med WoW hver dag nå lenger). Dette er dog etter jeg har prøvd 5-6 forskjellige lvl 60-nesten 100% epix characters. Klart er WoW gøy, men det er vanskelig å holde det på et sunt nivå hvis du er interessert i å være "best"(noe som du også vil oppleve en mye større trang til å bli i et slikt samfunn). Dette er bare mine erfaringer, men selve levellinga opp fra 1-60 var spennende. Eneste er at det tar altfor mye tid, for ikke å snakke opp til lvl 70. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men husk at det er andre ting som finnes også! MvH Joachim Endret 15. juni 2006 av mihcaoj
Philley Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 hvis du skal starte med wow, så start med noe du vil starte med. hvis du er usikker så sjekk ut rasene. hvordan de ser ut osv 6316429[/snapback] Ja har undersøkt litt og jeg syns at horde ser tøffest ut. Men de jeg kjenner som spiller WoW spiller med alliance og de sa at det var lettere for de å hjelpe meg visst jeg også ble alliance ser du.
chokke Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 (endret) det er 2 ting du må huske på: 1: Lage character a)Lag dverg du kaller ghimli, gilmi, gimhli etc b)Night elf hunter du kaller legholass, legolazz, lhegolazz etc c)Menneskekriger du kaller ahraghorn, araghohrn, aragornh etc d)Lag en gnom du kaller fròdo eller no 2: Tigg, spør alle som er level 60 om penger. Eller bedre, ikke spør, marker dem og skriv /trade og kommander dem til å gi deg penger. Som regel er de så redde når de ser en med et så orginalt navn. Yey gidder ikke skrive noe langt nå, konklusjon: Er du voksen, gå horde (HAH!) edit: Endret 15. juni 2006 av chokke
ELR Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Mitt råd til en som skal begynne med WoW er faktisk: kjøp en full epic account(selv om det er en risiko for å bli lurt, bare vær sikker på du får med alt som secret question osv osv) - på denne måten vil du ikke bli så sinnsykt avhengig av spillet som jeg tipper mange titusener er blodig avhengige av(jeg føler faktisk ikke behovet for å sette med ned med WoW hver dag nå lenger). Dette er dog etter jeg har prøvd 5-6 forskjellige lvl 60-nesten 100% epix characters. Klart er WoW gøy, men det er vanskelig å holde det på et sunt nivå hvis du er interessert i å være "best"(noe som du også vil oppleve en mye større trang til å bli i et slikt samfunn). Dette er bare mine erfaringer, men selve levellinga opp fra 1-60 var spennende. Eneste er at det tar altfor mye tid, for ikke å snakke opp til lvl 70. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men husk at det er andre ting som finnes også! MvH Joachim 6316434[/snapback] Ok, sorry mac, men dette er det største tullet jeg har hørt på lenge. Hvorfor anbefaluer du han til å gå glipp av 50% av spillet? Halve gleden er jo å levle opp og utvikle karakteren din! OP, ikke hør på denne mannen!
Philley Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Syns det er interessant å høre på alle sine meninger jeg:)
Pug Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Mitt råd til en som skal begynne med WoW er faktisk: kjøp en full epic account(selv om det er en risiko for å bli lurt, bare vær sikker på du får med alt som secret question osv osv) - på denne måten vil du ikke bli så sinnsykt avhengig av spillet som jeg tipper mange titusener er blodig avhengige av(jeg føler faktisk ikke behovet for å sette med ned med WoW hver dag nå lenger). Dette er dog etter jeg har prøvd 5-6 forskjellige lvl 60-nesten 100% epix characters. Klart er WoW gøy, men det er vanskelig å holde det på et sunt nivå hvis du er interessert i å være "best"(noe som du også vil oppleve en mye større trang til å bli i et slikt samfunn). Dette er bare mine erfaringer, men selve levellinga opp fra 1-60 var spennende. Eneste er at det tar altfor mye tid, for ikke å snakke opp til lvl 70. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men husk at det er andre ting som finnes også! MvH Joachim 6316434[/snapback] Sant det du sier, men det er neppe rett å kjøpe en epic geara char. Det er dyrt, og man mister utrolig mye av morroa ved spillet. Kan like godt la være om man bare kjøper ferdig geara og levle chars, hva er da poenget? PvP?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå